شناسهٔ خبر: 66743523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه ملکشاهی؛ بزودی

مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام از بهره‌برداری بخش فرایندی تصفیه‌خانه آب شهر ملکشاهی در آینده نزدیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، «محمد محمدی» با اشاره به آغاز طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی از سال 1391 گفت: متاسفانه این پروژه به دلایل مختلف از جمله تحریم و تخصیص نیافتن اعتبارات، زمان‌بر شده است. 

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام افزود: در حال حاضر 24.5 کیلومتر خط انتقال آب، 30 کیلومتر خط انتقال برق فشار قوی 20 کیلو ولت اختصاصی، 9000 مترمکعب مخزن اجرا شده و  سه باب ایستگاه پمپاژ در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه ایستگاه شماره یک صد در صد اجرا شده است، گفت: ایستگاه شماره دو با 90 درصد و ایستگاه شماره سه با 80  درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت هستند.

محمدی با اشاره به پیشرفت بالای 80 درصدی تصفیه خانه آب در بخش سازه، بیان کرد: در حال حاضر چهار پیمانکار در بخش سازه ای مشغول فعالیت هستند و این پروژه در بخش تجهیزات نیز 34 درصد پیشرفت دارد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش‌های سازه ای فیلتراسیون، ساختمان شیمیایی و ساختمان برق این پروژه نیز با پیشرفت 85 درصد در دست احداث هستند.

مدیر عامل شرکت آبفای ایلام در ادامه به اعتبارات تخصیص داده شده به این پروژه اشاره کرد و افزود: سال گذشته 190 میلیارد تومان و در سال جاری نیز 100 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شد.

محمدی در پایان گفت: پیش بینی می شود بخش فرایندی در پایان خرداد به بهره‌برداری برسد و محوطه سازی و دیوارکشی تا شهریور انجام شود.

انتهای پیام/180/

نظر شما