شناسهٔ خبر: 66743429 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

آیفون ۱۷ اسلیم، حتی از مدل پرو مکس هم گران‌تر است!

آیفون ۱۷ اسلیم نه تنها باریک‌ترین آیفون اپل خواهد بود، بلکه گران‌ترین هم می‌شود. iPhone ۱۷ Slim حتی از مدل پرو مکس هم گران‌تر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت نیوز، پیش‌تر شنیده بودیم که اپل قصد دارد خط تولید آیفون خود را در سال آینده بازنگری کند. بدین صورت که مدل Plus را کنار گذاشته و به جای آن مدل Slim را معرفی کند. اما تا به امروز، تصور می‌شد که آیفون ۱۷ اسلیم جایگاهی مشابه مدل Plus داشته باشد، با این تفاوت که نازک‌تر است.

طبق گزارش جدیدی که امروز منتشر شده، اینطور نخواهد بود. در عوض، آیفون ۱۷ اسلیم قرار است به مدل پریمیوم این سری تبدیل شود و حتی از آیفون ۱۷ پرو مکس هم گران‌تر باشد!

به نظر می‌رسد اپل این روزها عاشق باریک‌تر کردن محصولاتش شده است. آن‌ها اخیراً با معرفی آیپد پرو ۱۳ اینچی، باریک‌ترین دستگاه ساخته‌شده خود را عرضه کرده‌اند و حالا ظاهراً به دنبال این هستند که آیفون را هم باریک‌تر کنند. البته به سبک همیشگی اپل، با قیمتی بالاتر!

آیفون ۱۷ اسلیم، حتی از مدل پرو مکس هم گران‌تر است!

طبق گزارش‌های متعدد، گفته می‌شود که نسخه اسلیم iPhone ۱۷ از نظر زبان طراحی، جهشی در حد و اندازه آیفون X برای اپل خواهد بود و با رسیدن سال ۲۰۲۵، قطعاً زمان یک ظاهر کاملاً جدید فرا خواهد رسید. انتظار می‌رود این مدل به‌طور قابل توجهی از هر آیفون دیگری که تا به حال ساخته شده، نازک‌تر باشد و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم داشته باشد.

طراحی محصول هنوز نهایی نشده و اپل ظاهراً هنوز چندین گزینه را برای آن در نظر دارد. انتظار می‌رود داینامیک آیلند (Dynamic Island) کوچک‌تر شود، در حالی که جایگاه دوربین‌های پشتی احتمالاً به مرکز گوشی منتقل می‌شود. اندازه دقیق نمایشگر هنوز مشخص نیست، با اینکه طبق شایعه قبلی، اندازه نمایشگر آیفون ۱۷ اسلیم کوچک‌تر از آیفون ۱۵ پلاس خواهد بود.

اگر کنجکاو هستید که چرا مدل Plus بعد از امسال متوقف می‌شود، دلیل آن، آمار فروش ضعیف است. در عوض، آیفون اسلیم جدید می‌تواند به‌عنوان یک مدل «پرچمدار» عمل کند و افراد بیشتری را نسبت به مدل Plus جذب کند.

برچسب‌ها:

نظر شما