شناسهٔ خبر: 66742257 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پایان تلخ شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات در پرسپولیس/ تمدید در کار نیست؟!

سعید صادقی در این فصل آمار خوبی از خودش ثبت نکرده است و احتمال دارد در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود.

صاحب‌خبر -

سعید صادقی بعد از درخشش در گل گهر به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات راهی پرسپولیس شد. جنگ بین پرسپولیس و استقلال چند روزی کل فضای فوتبال ایران را درگیر کرده بود و هر دو تیم برای به خدمت گرفتن این بازیکن رقابت شدیدی با هم داشتند. در نهایت سعید پرسپولیس را انتخاب کرد و خیلی زود هم به مهره فیکس تیمش تبدیل شد. صادقی بازیکن مورد علاقه یحیی بود و گل محمدی معمولا در همه بازی‌ها از او به صورت ثابت استفاده می‌کرد. فصل اول برای سعید خوب بود و عملکرد قابل قبولی در تیمش داشت. فصلی که همراه با جام‌های مختلف بود و صادقی در اولین سال حضورش در پرسپولیس به 3 جام رسید. در این فصل شرایط اما برای این بازیکن خوب پیش نرفت. سعید با وجود اینکه در نیم فصل نخست فیکس بازی می‌کرد، آمار خوبی از خودش ثبت نکرده است.

او که رکورددار تعداد پاس گل در تاریخ لیگ برتر به حساب می‌آید، در این فصل حتی یک پاس گل هم نداد. صادقی در دو بازی مقابل تراکتور و استقلال تاجیکستان مجموعا 3 گل زد و در بسیاری از بازی‌ها درخشش همیشگی را نداشت. با آمدن اوستون اورونوف در نیم فصل و درخشش این ستاره ازبک، سعید کاملا به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد و دقایق کمی به عنوان بازیکن جانشین به زمین می‌آمد. صادقی به وضوح از فرم ایده آل خود دور بود و اصلا عملکرد خوبی در نیم فصل دوم نداشت. چند روز پیش هم فصل به بدترین شکل ممکن برای این بازیکن به پایان رسید و سعید با پیچ خوردگی مچ پا در استخر مواجه شد.

اتفاقی که باعث شد تا صادقی خانه نشین شود و ادامه فصل را از دست داد. قرارداد صادقی با پرسپولیس در پایان فصل تمام می‌شود و با این شرایط مشخص نیست سعید چه آینده در پرسپولیس خواهد داشت.با توجه به حضور نفراتی مثل اورونوف و عالیشاه و همچنین احتمال بالای تمدید قرارداد با ترابی، صادقی در صورت تمدید قرارداد هم نیمکت نشین خواهد بود. به این ترتیب خود این بازیکن هم ترجیح می‌دهد به تیمی برود که در آن بازی کند. با این حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت شاه ماهی سابق نقل و انتقالات چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: وضعیت ستاره پرسپولیس پس از حادثه در استخر

نظر شما