شناسهٔ خبر: 66737441 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

نات کوین رمزارز محبوب و جنجالی در صرافی ایرانی بیت پین لیست شد!

بخش تبلیغات بخش تبلیغات

صاحب‌خبر -

حتماً شما هم خبر لیست شدن رمزارز نات کوین را در صرافی‌های بزرگ جهان شنیده‌اید. این خبر باعث شد تا تب‌وتاب نات کوین در جامعه کریپتویی بالا بگیرد و حتی کسانی که شناخت کافی از دنیای ارزهای دیجیتال نداشتند، وارد این دنیای هیجان‌انگیز شوند.

صرافی ارز دیجیتال بیت پین با اشراف به این موضوع و علاقه کاربران به این رمزارز، ارز دیجیتال نات کوین ( Notcoin ) با نماد اختصاری NOT را لیست کرده و از ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بیت‌پین قابل معامله است!

بیایید در ادامه کمی بیشتر درباره نات کوین بدانیم و با اهمیت این رمزارز در دنیای کریپتو آشنا شویم.

آشنایی با ارز دیجیتال نات کوین

نات کوین، ارز دیجیتالی مبتنی بر بلاک چین Ton است که در سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد. این ارز دیجیتال به کاربران امکان می‌دهد تا با استخراج یا خرید NOT، به کسب درآمد بپردازند. نات کوین همچنین دارای بازاری داخلی است که در آن کاربران می‌توانند از NOT برای خرید کالاها و خدمات استفاده کنند.

نات کوین در ابتدا به عنوان یک نسخه آزمایشی بتا در یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب راه‌اندازی شد. این بازی که توسط تیمی با سابقه محدود در پروژه‌های بزرگ توسعه یافته بود، با ارائه یک تجربه ساده و سرگرم‌کننده برای «استخراج» ارزهای دیجیتال، به سرعت محبوبیت یافت. در زمان عرضه آن اطلاعات کمی در مورد بازی و توکن آن وجود داشت. تیم توسعه‌دهنده نات کوین را به عنوان یک «میم کوین» معرفی کرد، نوعی دارایی دیجیتال الهام‌گرفته از میم‌های اینترنتی که هدف مشخصی فراتر از ویروسی شدن ندارد.

با وجود این که نات کوین در ابتدا به عنوان یک سرگرمی ساده و بدون هدف واقعی ارائه شد، اما به سرعت به دلیل سادگی و جذابیتش مورد استقبال قرار گرفت. در عرض چند هفته، نسخه بتا بیش از ۶۵۰.۰۰۰ بازیکن را جذب کرد و میلیاردها توکن درون بازی تولید کرد که در آن زمان هیچ ارزش واقعی نداشتند.

در واقع، رمزارز نات کوین به دلیل وابستگی که به بنیاد TON داشت و بازی بسیار ساده‌ای بود، به محبوبیت فوق‌العاده‌ای رسید. فقط کافی بود وارد ربات notcoin_bot@ شوید و بازی را شروع کنید. احتمالاً در چند ماه اخیر افرادی را در دورو اطراف یا آشنایان خود دیده‌اید که مدام داخل بازی نات کوین روی سکه‌ای ضربه می‌زدند. با ضربه زدن روی این سکه، در واقع کاربران به استخراج Notcoin مشغول بودند. به کمک توکن‌های استخراج شده می‌شد جوایز یا خدمات دیگری را دریافت کرد.

کسانی که تا به امروز در این بازی شرکت کرده و توکن کسب کرده‌اند، می‌توانند اکنون به فروش یا انتقال آن به صرافی یا کیف پول‌های خود بپردازند. لازم به ذکر است که بازی Notcoin در حال حاضر قابل‌اجرا نیست و دیگر نمی‌توان نات کوین رایگان به دست آورد.

درحالی‌که برخی افراد در ابتدا مدعی بودند که این پروژه کلاهبرداری است و قرار نیست هیچ توکنی در کار باشد، امروز خبر از لیست شدن آن در صرافی‌های کریپتویی مختلف به گوش می‌رسد. در واقع، نات کوین از صرف یک بازی خارج شده و به صورت رسمی وارد دنیای کریپتو شده است.

آموزش خرید، فروش یا انتقال نات کوین در بیت پین

به گزارش صرافی‌های بزرگی مثل بایننس، بای بیت و بیت پین، از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، رمزارز نات کوین در بازار عرضه و قابل‌معامله خواهد بود. این خبر فرصتی عالی را برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند تا به سادگی و با چند کلیک، NOT را خریداری، فروش یا به کیف پول‌های دیگر منتقل کنند.

برای خرید نات کوین در صرافی بیت پین، ابتدا باید در آن حساب کاربری ایجاد کرده و احراز هویت خود را تکمیل کنید. پس از انجام مراحل احراز هویت، به بخش خرید آسان با معاملات رفته و NOT را انتخاب کنید. سپس، می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کرده و مبتنی بر تومان یا تتر، ارز NOT را بخرید.

توجه داشته باشید که کارمزد معاملات در بیت پین بسیار کم بوده و می‌توانید با خیال راحت و کارمزد کم معاملات خود را انجام دهید.

همچنین اگر داخل کیف پولتان NOT داشته و قصد فروش آن را دارید، ابتدا باید آن‌ها را به کیف پول داخلی صرافی بیت پین واریز کرده و سپس با مراجعه به بخش معاملات، اقدام به فروش NOT کنید. فقط کافی است با تعیین قیمت و مقدار NOT که می‌خواهید بفروشید، سفارش فروش خود را ثبت کنید. پس از یافتن خریدار، NOT شما به فروش خواهد رسید و وجه آن درون کیف پول اختصاصی بیت پین قابل مشاهده خواهد بود. در نهایت، اگر تمایل داشتید می‌توانید وجه را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

مزایای خرید و فروش Notcoin در بیت پین

نگران پیچیدگی‌های خرید و فروش نات کوین در بیت پین نباشید!

  • کاربری آسان: بیت پین رابط کاربری بسیار ساده‌ای را برای این منظور در نظر گرفته تا شما کاربران عزیز بتوانید به‌سادگی و با چند کلیک اقدام به خرید یا فروش رمزارز کنید.
  • امنیت بالا: بیت پین از بالاترین سطح امنیت و پشتیبانی برخوردار است تا هیچ مشکلی در طول روند خرید و فروش NOT نداشته باشید. در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانید با تیم پشتیبانی این صرافی تماس گرفته و مسئله را برطرف کنید.
  • کارمزد پایین: بیت پین کارمزدهای بسیار پایینی برای خرید NOT دریافت می‌کند. این کارمزدها به مراتب پایین‌تر از کارمزدهای سایر صرافی‌های ایرانی و خارجی است.
  • سرعت بالا در معاملات: بیت پین دارای پلتفرم معاملاتی قدرتمندی است که امکان انجام معاملات سریع و بدون تاخیر را برای کاربران فراهم می‌کند.

آینده نات کوین در بیت پین

ازآنجایی‌که Notcoin در صرافی‌های بزرگی لیست شده و سروصدای زیادی در جامعه کریپتو به پا کرده، می‌توان انتظار داشت که آینده رضایت‌بخشی داشته باشد. اگرچه اکنون با قیمت   ۰.۰۰۱دلار لیست شده، ممکن است در صورت استقبال کاربران و افزایش عرضه و تقاضای آن، در آینده قیمتش بیشتر شود.

بااین‌حال، اکنون نمی‌توان با قطعیت درباره آینده آن صحبت کرد؛ چرا که دنیای ارزهای دیجیتال بسیار نوسانی است و نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از وضعیت رمزارزها در آینده داشت. باید منتظر ماند و دید که این رمزارز که در ابتدا فقط یک شوخی و میم بود، در آینده می‌توان جای خود را در میان کاربران کریپتویی باز کند یا نه.

نظر شما درباره نات کوین و آینده آن چیست؟ آیا می‌تواند به عنوان یک کوین ارزشمند شناخته شده و طرفداران زیادی پیدا کند؟

نظر شما