شناسهٔ خبر: 66737397 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

در کنفرانس مطبوعاتی جبهه متحد دانشجویان پاکستان مطرح شد؛

اعلام حمایت کامل دانشجویان پاکستانی از بیداری دانشجویان آمریکایی

حوزه/ جبهه متحد دانشجویان پاکستان حمایت کامل را از جنبش جاری علیه امپریالیسم آمریکا در دانشگاههای آمریکا اعلام کردند و با برگزاری اعتراضات و سمینارها در دانشگاههای پاکستان موافقت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه‌ خبرگزاری «حوزه» به همت سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، جلسه جبهه متحد دانشجویان پاکستان در دبیرخانه این سازمان برگزار شد که در آن مسؤولان همه تشکل های دانشجویی شرکت داشتند.

در این جلسه حسن عارف رئیس مرکزی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، رانا عثمان سرور معاون ارشد سابق دانشجویان جمعیت اسلام شاخه فضل الرحمان، غیاث نائب رئیس دانشجویان جمعیت اسلام شاخه سمیع الحق، یاسر عباسی دبیر فدراسیون دانشجویان مسلم ن، سهیل چیمه رئیس فدراسیون دانشجویان مسلم ق، محمد وسیم رئیس فدراسیون دانشجویان اهل حدیث، محمد اعظم سخنگوی اتحادیه دانشجویان، فرحان عزیز رئیس جنبش دانشجویان مصطفی، موسی رئیس فدراسیون دانشجویان مردمی و محمد ذیشان رئیس سازمان دانشجویان جعفریه شرکت کردند.

پس از آن در کنفرانس مطبوعاتی، جبهه متحد دانشجویان پاکستان حمایت کامل را از جنبش جاری علیه امپریالیسم آمریکا در دانشگاههای آمریکا اعلام کردند و با برگزاری اعتراضات و سمینارها در دانشگاههای پاکستان موافقت کردند.

مسؤولان تشکل های دانشجویی در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار داشتند: کشورهای مسلمان نیز همین موضع را در مورد مناطق اشغالی از جمله فلسطین اتخاذ کنند. تا حل مسئله فلسطین، کشورهای اسلامی باید با پایان دادن به هر نوع روابط دیپلماتیک با اسرائیل غاصب، محصولات اسرائیل را تحریم کنند.

مسؤولان جبهه متحد دانشجویان گفتند: جنبش دانشجویان در حمایت از غزه از دانشگاه های آمریکا آغاز شده و دانشگاه های اروپا را نیز فرا گرفته است. شعارهای حقوق بشر آمریکا پوچ است و چهره امپریالیسم آمریکا برای جهانیان آشکار شده است.

آنان در نشست خبری خواستار برقراری آتش بس فوری در غزه و جلوگیری از خشونت صهیونیست ها شدند.

آنان گفتند: اسرائیل غاصب به گذرگاه رفح حمله می کند تا آخرین پناهگاه فلسطینی ها نیز ویران شود. خشونت و جنایات اسرائیل در رفح فوری متوقف شود.

آنان ضمن خواستار ایفای نقش از جامعه جهانی در مهار تجاوزات اسرائیل، تأکید کردند: مهار شیطنت‌های رژیم صهیونسیتی بسیار ضروری است تا کمک های بشردوستانه به مردم فلسطین که از پیامدهای جنگ اسرائیل رنج می برند به راحتی برسد.

جبهه متحد دانشجویان پاکستان در کنفرانس مطبوعاتی حمایت کامل خود را از جنبش جاری علیه امپریالیسم آمریکا در دانشگاههای آمریکا اعلام کردند و تأکید کردند: در تمامی دانشگاههای پاکستان تحت جنبش تجمعات اعتراضی و سمینارهایی ترتیب داده خواهد شد. و همچنین صدای اعتراضی را از هر تریبونی برای حمایت کامل از جنبش‌های مقاومت و فلسطینیان مظلوم بلند خواهند کرد.

نظر شما