شناسهٔ خبر: 66732554 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

با ابتکار برنامه‌نویس حامی فلسطین ساخته شد

نرم‌افزار شناسایی ‌و تحریم محصولات‌صهیونیستی

No Thanks اپلیکیشن رایگان برای سیستم عامل iOS و Android است که به کاربران امکان می‌دهدبا اسکن بارکدمحصولات، اطلاعات مربوط به شرکت‌های و حمایت‌کننده‌های تولیدکننده صهیونیستی را مشاهده و پیدا کنند.

صاحب‌خبر -
با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «طوفان‌الاقصی»علیه رژیم صهیونیستی است، اما آمریکازدایی است؛ این حادثه‌ی تاریخ‌ساز توانست جدول سیاست‌های آمریکا در این منطقه را به هم بریزد و ان‌شاءا...اگر این طوفان ادامه پیدا بکند، جدول سیاست آمریکا در منطقه را محوخواهد کرد.این اپلیکیشن گامی کوچک در پیدا کردن و معرفی چنین شرکت‌هایی برای عموم مردم و دغدغه‌مندان ضد صهیونیست در دنیا است.
 
نحوه عملکرد No Thanks:
 
اسکن بارکد:
با استفاده از دوربین گوشی، بارکد محصول مورد نظر را اسکن کنید.

مشاهده اطلاعات: پس ازاسکن،اطلاعات مربوط به شرکت تولیدکننده محصول،ازجمله رتبه‌بندی اخلاقی،مسائل و نگرانی‌ها و اخبار مرتبط نمایش داده می‌شود.
   
انتخاب آگاهانه: با اطلاع از عملکرد شرکت در قبال مسائل مختلف، می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید از آن محصول حمایت کنید یا خیر.
 
ویژگی‌های کلیدی No Thanks:
 
پایگاه داده بزرگ: No Thanks به یک پایگاه داده جامع از اطلاعات مربوط به شرکت‌ها و محصولات آنها دسترسی دارد.
 
رتبه‌بندی اخلاقی: به هر شرکت بر اساس عملکردش در قبال مسائل مختلف، رتبه‌بندی اخلاقی اختصاص داده می‌شود.
 
اطلاعات دقیق: در اپلیکیشن No Thanks می‌توانید جزئیات مربوط به هر موضوع و نگرانی را مشاهده کنید.
 
قابلیت جست‌وجو: می‌توانید نام شرکت یامحصول موردنظر راجست‌وجو کنید.این اپلیکیشن درحال حاضر به زبان انگلیسی و عربی در دسترس است.با توجه به نفوذ صهیونیست‌هادرگوگل پلی وحذف اخبار مربوط به این نرم‌افزارلینک دانلود درادامه مطلب قرارداده شده است.

حمیدرضا خاتونی

نظر شما