شناسهٔ خبر: 66730340 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اطلاعیه خرید کم مصرف ترین کولر آبی ایرانی

کولر آبی جنرال از جمله محصولات برجسته‌ای است که توسط کارخانه کولر آبی جنرال تولید می‌شود. این برند با بیش از ۵۰ سال تجربه در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع، به ویژه تجهیزات سرمایشی، توانسته مدل‌های متنوعی از کولرهای آبی را با ظرفیت‌ها و ابعاد گوناگون به بازار عرضه کند و امروزه عنوان کم مصرف ترین کولر آبی بازار را به خود اختصاص داده است.

صاحب‌خبر -

کولرهای آبی جنرال با موتور کولر آبی موتوژن تولید می‌شوند. به همین دلیل اکثر افراد این محصول را به نام کولر آبی موتوژن می‌شناسند. این برند کولر آبی های خود را به کشور های همجوار نیز صادر میکند این کولر ها از ورق ضخیم یک میل تولید میشود و این امر سبب افزایش طول عمر کولر خواهد شد. در ادامه با مدل‌های متنوع کولر آبی جنرال و مشخصات آنها آشنا می‌شویم.

انواع مدل کولر آبی جنرال

کولر آبی جنرال به دلیل سابقه طولانی و تجربه فنی، به یکی از برندهای محبوب در بازار تبدیل شده است. در اینجا لیستی از مدل‌های کولر آبی جنرال که در بازار ایران موجود هستند را به همراه مشخصات آنها مورد بررسی قرار داده‌ایم:

ویژگی‌ها

ابعاد (سانتی‌متر)

هوادهی (متر مکعب در ساعت)

قدرت موتور

مدل کولر آبی جنرال

دارای موتور و الکتروپمپ موتوژن، مناسب برای 25 متر مربع

50 × 50 × 50

2800

1/8

کولر آبی جنرال 2800

ساخته شده از ورق گالوانیزه ضد زنگ

87 × 73

3500

1/3 یا 1/4

کولر آبی جنرال 3500 موتوژن

ورق گالوانیزه، مجهز به دریچه بالازن و مناسب نصب در تراس و بالکن

87 × 73

4000

1/3

جنرال 3800 بالازن

ساخته شده از ورق گالوانیزه، مناسب برای 100 متر مربع

-

6000

1/2

جنرال 5500 موتوژن

مناسب برای متراژ تا 120 متر مربع،مناسب نصب در تراس و بالکن

116 × 87 × 87

6350

موتوژن

جنرال 5800 دریچه بالا

ورق گالوانیزه سنگین، دارای کلید محافظ جان

متناسب برای 100 متر مربع

-

حدود 6000

-

جنرال 6000 صادراتی

ورق گالوانیزه سنگین

متناسب برای 140 متر مربع

115 × 87 × 87

7500

موتوژن

کولر آبی جنرال پویا

این مدل‌ها با استفاده از ورق گالوانیزه یک میل و موتورهای قدرتمند، عملکرد خوبی در مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و خنک‌کنندگی دارند.

کولرهای جنرال با حجم هوادهی بالا و سیستم آبرسانی موثر، بازدهی خنکی 87 درصد دارند و دارای مخزنی با ظرفیت بالا هستند. بدنه این کولر از ورق گالوانیزه مقاوم در برابر زنگ‌زدگی و اشعه UV ساخته شده و امکان استفاده‌ طولانی مدت تا 20 تا 30 سال را فراهم می‌آورد.

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در کولر آبی داشتن موتور پرقدرت و کم مصرف میباشد که در کولر آبی جنرال به این امر توجه بسیار زیادی شده است ،موتور های کولر آبی جنرال همگی موتوژن تبریز بوده که در صورت خرابی امکان تعمیر آن میباشد .

موتوژن، با بیش از چهار دهه فعالیت، از سال ۱۳۵۲ با نام گلد الکتریک آغاز به کار کرد و دو سال بعد به نام فعلی تغییر نام داد. کارخانه اصلی این برند در تبریز مستقر است. موتور کولر موتوژن به عنوان یکی از پیشروترین و بهترین برندهای تولید دینام کولر در ایران و بین‌المللی شناخته می‌شود.

محصولات این برند شامل الکتروموتورهای تک فاز خانگی، سه فاز صنعتی، ضدانفجار و عمودی، منطبق با استانداردهای DIN، NEMA و IEC است.

مزایای موتور کولر آبی موتوژن

  • سیم‌پیچی تمام مس برای افزایش توان و هوادهی نیاز به تهیه جداگانه پایه یا براکت برای نصب
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و خوردگی
  • قابلیت تعمیر

مزایای کولر آبی جنرال

کولر آبی جنرال با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته و طراحی کاربردی، گزینه‌ای عالی برای تامین خنکای مطلوب در فضاهای مختلف است. در ادامه مزایا و ویژگی‌های کولر آبی جنرال موتوژن را آورده‌ایم:

استفاده از مواد با کیفیت و بادوام مانند فلز ضد زنگ و پلاستیک فشرده

راندمان بالا در سرمایش محیط همراه با مصرف برق پایین

خدمات پس از فروش و پشتیبانی گسترده

قیمت مناسب با توجه به کیفیت

تنوع مدل با ظرفیت‌های مختلف

خدمات پس از فروش گسترده

موتور قدرتمند موتوژن با راندمان بالا

پمپ آب قوی برای توزیع یکنواخت آب

پوشال‌های باکیفیت با قابلیت جذب رطوبت بالا

بدنه مقاوم در برابر رطوبت و اشعه UV

کولر آبی جنرال دارای راندمان و و خنک کنندگی تا 90 درصد را برای شما فراهم میکند به علاوه شما میتوانید عملکرد کولر آبی خود را با چند روش ساده به بالاترین امکان خود برسانید.در مقاله زیر میتوانید تمامی این ترفندها را مطالعه نمایید.

کولر آبی خود را با ۱۵ ترفند ساده به کولر گازی تبدیل کنید!

قیمت کولر آبی جنرال

قیمت کولر آبی جنرال به چندین عامل مهم بستگی دارد که هر کدام به نوبه خود در تعیین قیمت نهایی تأثیرگذار هستند. مهمترین عامل، ظرفیت کولر است؛ به عنوان مثال، قیمت کولر آبی جنرال 7500 از قیمت کولر آبی جنرال 5500 بیشتر است. به همان نسبت هر چه ظرفیت کولر کم می‌شود، از قیمت آن نیز کاسته خواهد شد.

خرید کولر آبی جنرال

پیشنهاد میکنیم برای خرید کولر آبی جنرال به نمایندگی اصلی فروش ، این محصول مراجعه کنید. تا علاوه بر اطمینان از اصالت کالا از گارانتی 24 ماهه کولر آبی جنرال بهره مند شوید.

خرید کولر آبی جنرال از فروشگاه تجهیزمن، روشی ساده و مطمئن برای تهیه این محصول باکیفیت است. تجهیزمن به عنوان نمایندگی فروش کولر آبی جنرال در تهران، امکان خرید آنلاین این محصول را فراهم آورده و حتی به کاربران خود در شهرهای کوچک که دسترسی مستقیم به نمایندگی‌ها ندارند، خدمات ارائه می‌دهد.

این فروشگاه با داشتن کارشناسان مجرب، به صورت تلفنی یا آنلاین مشاوره‌های لازم برای انتخاب و خرید کولر آبی جنرال را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همچنین، با ارائه 24 ماه گارانتی بی قید و شرط، آسودگی خاطر مشتریان را تضمین می‌کند.

این خدمات در کنار سیستم پشتیبانی و پاسخگویی دائمی، خرید از تجهیزمن را تجربه‌ای مطلوب برای مشتریان تبدیل کرده است.

بنابراین اگر شما هم قصد خرید کولر آبی جنرال را دارید، همین الان به این فروشگاه مراجعه کرده و لیست کامل انواع کولر آبی جنرال را به همراه قیمت خرید آنها و مشخصات محصول بررسی کنید.

در نهایت می‌توانید از هر نقطه از کشور برای خرید کولر آبی جنرال به صورت آنلاین اقدام کرده و از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

 

نظر شما