شناسهٔ خبر: 66730277 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

چرا صمت دربرابر طلافروشانی که ۱۰ میلیون مالیات می‌دهند، عقب نشست؟ چرا صمت دربرابر طلافروشانی که ۱۰ میلیون مالیات می‌دهند، عقب نشست؟

دانلود فیلم صفحه اول: در صفحه اول ۲۹ اردیبهشت: ◽️بر اساس ابلاغیه جدید، صرفا ۳ گروه کالایی ملزم به ثبت اطلاعات موجودی طلا در سامانه جامع تجارت هستند: افرادی که با قصد تجاری اقدام به واردات و صادرات طلا می‌کنند و همچنین تولیدکنندگان شمش طلا. علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود در گفت‌وگو با فردای

صاحب‌خبر -

صفحه اول: در صفحه اول ۲۹ اردیبهشت:

◽️بر اساس ابلاغیه جدید، صرفا ۳ گروه کالایی ملزم به ثبت اطلاعات موجودی طلا در سامانه جامع تجارت هستند: افرادی که با قصد تجاری اقدام به واردات و صادرات طلا می‌کنند و همچنین تولیدکنندگان شمش طلا. علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود در گفت‌وگو با فردای اقتصاد می‌گوید که کمیسیون اصل نود مجلس اعلامیه‌های صادر شده توسط وزارت صمت در خصوص استثنا قائل شدن صنف طلا از ثبت اطلاعات را غیرقانونی تشخیص داده است.

◽️مجتبی نظری از گروه اقتصاد کلان فردای اقتصاد مروری دارد بر تازه‌ترین پایش صنایع بورسی که مرکز پژوهش‌های مجلس برای فروردین‌ماه گزارش کرده است.

◽️آیسان تنها به بهانه سفر پوتین به پکن به این سوالات پاسخ می‌دهد: در این دیدار چه گذشت؟ رهبران دو کشور روسیه و چین چه قول‌ و قراری با هم گذاشتند؟

◽️بهزاد بهمن‌نژاد، قائم‌مقام سردبیر فردای اقتصاد با اشاره به سیستم‌های جایگزین ارزی، از موقعیت دلار در مبادلات و ذخایر ارزی کشورها و آخرین وضعیت خرید طلای چین می‌گوید.

◽️مانی بشرزاد، مجری برنامه کتاب فردا به این پرسش پاسخ می‌دهد: آیا آمریکا در برابر دیکتاتوری مقاوم است؟

منبع: fardayeeghtesad-38578

نظر شما