شناسهٔ خبر: 66727715 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این بزرگ‌ترین تجربه‌ای بود که در 25 سالگی پشت سر گذاشتم؛

مثل معجزه: بازگشت غیرمنتظره یک ستاره به تیم ملی

زهرا خواجوی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی زنان، بعد از سانحه وحشتناک تصادف به اردوی تیم ملی بازخواهد گشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال زنان کشورمان از سوم خرداد ماه یک اردوی 10 روزه بر پا خواهد کرد و در اواخر همین اردو دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی زنان بلاروس خواهد داشت. تیمی اروپایی که البته در رنکینگ برترین تیم‌های زنان جهان فقط دو پله بالاتر از تیم ملی زنان ایران قرار دارد و هم اکنون رنک 57 جهان را در اختیار خود می‌بیند. به همین منظور ظهر امروز مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی زنان اسامی 27 بازیکن را برای حضور در این اردو اعلام کرد که البته در این بین نام بازیکنی به چشم می‌خورد که کمتر کسی فکر می‌کرد به این سرعت او را دوباره در مستطیل سبز ببینیم.

زهرا خواجوی، دروازه‌بان 25 ساله تیم ملی فوتبال زنان کشورمان که در سوم دی ماه سال گذشته در سانحه‌ای دلخراش به همراه ملیکا محمدی و بهناز طاهرخانی حضور داشت؛ بعد از ماه‌ها دوری به میادین بازگشته و مورد استقبال کادرفنی تیم ملی هم قرار گرفته است.

خواجوی که بعد از مرگ دلخراش ملیکا محمدی روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته است، چند هفته بعد از آن تصادف مرگ‌بار قول بازگشتی قدرتمند را به "ورزش سه" داده بود اما درحالی که همه حتی حضور او در فصل آتی فوتبال زنان را خوش‌بینانه می دانستند؛ حالا او در لیست جدید تیم ملی حضور دارد.

2023364

شماره یک فوتبال زنان در واکنش به این دعوت با "ورزش سه" گفت و گو کرد و گفت: نمی‌دانم باید گریه کنم یا بخندم. از فرصت پیش آمده خودم هم شگفت‌زده هستم؛ احساس می‌کنم خدا دستم را گرفت و بعد از آن اتفاق دوباره بلندم کرد. بعد از 6 ماه عذاب و پشت سر گذاشتن بدترین روزهای زندگی‌ام، با قوت قلبی که خدا به من داده بود بلند شدم و امیدوارم لایق این زندگی دوباره باشم. به خودم می گفتم وقتی خدا تو را لایق زندگی دوباره دانسته پس باید با تمام وجودت بجنگی و از این فرصت استفاده کنی. این تجربه اگرچه بسیار غم‌انگیز بود اما شاید در عین دراماتیک بودن، بزرگ‌ترین تجربه‌ای بود که در 25 سالگی کسب کردم.

او ادامه داد: قطعا با اضافه شدنم به اردوی تیم ملی جای خالی ملیکا را هم خودم و هم بقیه بیش از پیش حس خواهیم کرد؛ ملیکا بازیکنی بود که شبیه او را هرگز در ایران ندیدم. آرزو داشتم که او هم الان زنده بود و به زودی مثل من و بهناز به تیم ملی باز می‌گشت. دلم می‌خواست او هم بود تا با هم برای نام ایران و دفاع از دختران شایسته کشورم تلاش می‌کردیم.

خواجوی در پاسخ به این سوال که آیا آماده حضور در مسابقات است گفت: بله کاملا آماده‌ام و این آمادگی را خودم به کادرفنی اعلام کردم. مدت‌هاست درحال بازتوانی هستم و می‌خواهم مثل قبل برای تیم ملی مفید باشم.

نظر شما