شناسهٔ خبر: 66724162 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

رئیس فدراسیون فوتبال: متهمان ۲۵ سکه رشوه دریافت کردند

صاحب‌خبر -

رئیس فدراسیون فوتبال گفت که سه نفر مرتبط با فساد در پروندۀ تیم فوتبال کرمان، هر کدام ۲۵ عدد سکه رشوه گرفته‌اند.

به گزارش سایت فردای کرمان به نقل از ایسنا، «مهدی تاج با بیان این‌که‌ موضوع پرداخت رشوه از سوی دادگستری کرمان در حال پیگیری است، گفت که پروندۀ فعلی صرفا دربارۀ پرداخت رشوه است و اگر موضوع اثبات شود، این افراد در فوتبال هم محروم می‌شوند و اگر تبرئه شوند، به کارشان ادامه می‌دهند.

او دربارۀ آخرین وضعیت پروندۀ رسیدگی به فساد در تیم فوتبال کرمان اظهار کرد: «اطلاعات ما در حدی هست که اعلام شده است. موضوع پرداخت رشوه از سوی دادگستری کرمان در حال پیگیری است و اگر ثابت شود، کمیتۀ اخلاق فدراسیون فوتبال هم برخورد می‌کند».

تاج افزود: «هیچ‌کس نباید از این فساد چشم‌پوشی کند و مساله را جدی نگیرد. هر کسی موضوعی دارد که جنبۀ کیفری‌ ندارد می‌تواند به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کند.»

او همچنین گفت: «در سال ۱۴۰۰ کمیته اخلاق پرونده‌ای مشابه مربوط به باشگاه مس شهربابک را بررسی کرد که برخی محروم شدند. پروندۀ فعلی هم صرفا دربارۀ پرداخت رشوه است. سه نفر در حوزۀ فوتبال که یکی‌ از آن‌ها رسانه‌ای است، هر کدام حدود ۲۵ سکه دریافت کرده‌اند. پرونده در حال بازپرسی است و اگر اثبات شود، این افراد در فوتبال هم محروم می‌شوند و اگر تبرئه شوند، به کارشان ادامه می‌دهند».

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: «نهادی گزارشی به من داد که پیشنهاد ما این بود که این پرونده به دادگستری برود و در ارکان قضایی فدراسیون بررسی نشود. باید به مقامات قضایی فرصت دهیم تا پرونده را بررسی کنند.»

انتهای پیام

نظر شما