شناسهٔ خبر: 66722182 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تبلیغات

قیمت کلاس خصوصی ریاضی دوازدهم در سال 1403

صاحب‌خبر -

آیا از قیمت کلاس خصوصی ریاضی دوازدهم در سال 1403 مطلع هستید؟ اطلاع دارید که این تعرفه در سال جدید بر حسب چه مواردی تعیین شده است؟ اگر شما هم به دنبال قیمت کلاس خصوصی ریاضی در سال 1403 هستید، به جای درستی مراجعه کرده‌اید ما در ادامه تعرفه سال جدید و عواملی که بر این تعرفه تاثیر گذار هستند را به شما معرفی می‌کنیم تا خانواده‌ها با دیدی باز برای تصمیم گیری اقدام کنند. 

قیمت کلاس خصوصی ریاضی دوازدهم در سال 1403

عوامل موثر بر قیمت کلاس خصوصی ریاضی دوازدهم

عوامل مختلفی وجود دارند که بر قیمت کلاس خصوصی ریاضی دوازدهم تاثیر می‌گذارند. در ادامه همه آن عوامل را معرفی می‌کنیم و به توضیح درباره هر یک از آن‌ها می‌پردازیم. همچنین وب سایت ایران مدرس به آدرس www.iranmodares.com/  اطلاعاتی درباره معلمان خصوصی و هزینه‌ای که دریافت می‌کنند به شما ارائه می‌دهند. این عوامل عبارت است از:

  1. سابقه و تجربه معلم
  2. مدرک و تخصص معلم
  3. مکان برگزاری کلاس
  4. تعداد جلسات و مدت زمان هر جلسه
  5. نوع کلاس

سابقه و تجربه معلم 

این که معلم خصوصی درس ریاضی شما چند سال سابقه تدریس در این حوزه برای پایه دوازدهم را دارد، بسیار مهم است. سابقه تدریس نه تنها در مبحث یادگیری و انتقال اطلاعات مهم است؛ بلکه در میزان قیمت نیز تاثیر گذار است. هر چقدر سابقه تدریس بیشتر باشد، قیمت و هزینه کلاس ریاضی پایه دوازدهم نیز بیشتر می‎شود. 

مدرک و تخصص معلم 

مدرک و تخصص معلم ریاضی پایه دوازدهم شما چیست؟ لیسانس؟ ارشد یا دکتری؟ هر چقدر مدرک و تخصص معلم ریاضی شما بالاتر باشد، قطعا هزینه کلاس خصوصی ریاضی نیز بیشتر است؛ چراکه معلم ریاضی شما تلاش‌ها زیادی کرده است تا به این جایگاه و مدرک تحصیلی برسد و حال زمان آن رسیده است که بتواند از مدرک تحصیلی خود درآمد کسب کند. 

مکان برگزاری کلاس

این که شما در منزل یا به صورت آنلاین، کلاس خصوصی خود را برگزار می‌کنید نیز مهم است. هزینه‌های جانبی مثل رفت و آمد یا پرداخت هزینه اینترنت از جمله مواردی است که هر معلم خصوصی قبل از تدریس باید به آن فکر کند یا حتی برخی از معلمان دفتری را برای برگزاری کلاس‌های خصوصی خود اجاره می‌کنند. هزینه اجاره هر ماه نیز باید محاسبه شود و ممکن است برخی از معلمان این هزینه را بر هزینه کلاس‌های خود اعمال کنند. 

تعداد جلسات و مدت زمان هر جلسه 

در هفته چند جلسه کلاس ریاضی دارید؟ هر جلسه شما چند ساعت است؟ بله درست حدس زدید. مدت زمان و تعداد جلسات کلاس خصوصی ریاضی در قیمت و هزینه‌ای که هر خانواده باید برای کلاس فرزند خود پرداخت کند، نیز تاثیر گذار است. برای مثال ممکن است در هفته 2 جلسه 1 ساعته کلاس برگزار شود یا حتی ممکن است در هفته 3 جلسه ⅕ کلاس داشته باشید. وب سایت TutorMe  به آدرس  https://www.tutorme.com 

یک پلتفرم آنلاین آموزش است که دانش‌آموزان را با معلمان خصوصی در سراسر ایالات متحده متصل می‌کند. این وب سایت به ارائه اطلاعاتی در مورد دستمزد معلم خصوصی ابتدایی در ایالات متحده، لیستی از معلمان خصوصی مجرب و نکاتی برای انتخاب معلم مناسب می‌پردازد.

نوع کلاس

کلاس شما حضوری در منزل برگزار می‌شود یا به صورت آنلاین؟ هر دو نوع کلاس در مقدار هزینه‌هایی که والدین  برای کلاس خصوصی ریاضی فرزند خود باید پرداخت کنند نیز تاثیرگذار است. هر کدام دارای مزایا و معایب خاصی است که خانواده‌ها باید به آن توجه کافی داشته باشند. 

محدوده تقریبی قیمت کلاس خصوصی ریاضی دوازدهم

قیمت کلاس خصوصی ریاضی دوازدهم در سال 1403

اگر بخواهیم از محدوده تقریبی قیمت کلاس خصوصی ریاضی دوازدهم در سال 1403 بگوییم باید چندین پارامتر را در نظر بگیریم. با این حال به طور کلی هزینه کلاس حدودا جلسه‌ای 300 هزار تومان به مدت 75 دقیقه در نظر گرفته شده است. پارامترهایی که در محدوده قیمت تاثیر گذار هستند، عبارت است از:

  • کلاس های خصوصی آنلاین
  • کلاس های خصوصی حضوری
  • کلاس های خصوصی گروهی

کلاس های خصوصی آنلاین

این که کلاس خصوصی ریاضی شما به صورت آنلاین برگزار می‎شود یا خیر؟ در مقدار هزینه‌های کلاس تاثیر می‌گذارد. معمولا هزینه‌های کلاس خصوصی ریاضی به صورت آنلاین ارزان‌تر از کلاس‌های خصوصی به صورت حضوری است. وب سایت Skooli به آدرس https://www.skooli.com/ یک پلتفرم آنلاین آموزش است که بر ارائه تدریس خصوصی آنلاین تمرکز دارد. این وب سایت به ارائه اطلاعاتی در مورد دستمزد معلم خصوصی ابتدایی آنلاین در ایالات متحده، لیستی از معلمان خصوصی مجرب و نکاتی برای انتخاب معلم مناسب می‌پردازد.

کلاس های خصوصی حضوری

کلاس‌های خصوصی ریاضی به صورت حضوری به دلیل این که معلم باید در محیط حضور پیدا کند و هزینه رفت و آمد را در نظر بگیرید، ممکن از شما هزینه بالاتری درخواست کند. همچنین مزایای کلاس حضوری ممکن است بیشتر از کلاس‌های آنلاین باشد به همین خاطر محدوده قیمتی بیشتری دارد. وب سایت خان به آدرس https://www.khanacademy.org/login  به شما مقالاتی در مورد مزایا و معایب کلاس های خصوصی، نکاتی برای انتخاب معلم خصوصی و منابعی برای یافتن معلمان خصوصی ارائه می دهد.

کلاس های خصوصی گروهی

از آنجایی که کلاس‌های خصوصی که به صورت گروهی برگزار می‌شوند، تمرکز دانش آموزان را پایین می‌آورند و ممکن است یادگیری دانش آموزان به نسبت کلاس‌های خصوصی تک نفره پایین بیاید از هزینه کم‌تری برخوردار هستند. انتخاب شما کدام است؟ شرکت در کلاس‌های حضوری یا آنلاین؟ برخی از خانواده‌ها برای پرداخت هزینه کم‌تر ترجیح می‌دهند فرزند آن‌ها در کلاس‌های خصوصی گروهی شرکت کند. 

سخن نهایی 

حال که از قیمت کلاس خصوصی ریاضی دوازدهم در سال 1403 و عواملی که بر این قیمت تاثیر گذار هستند مطلع شدید، زمان آن رسیده است که از میان معلم‌های موجود بهترین معلم ریاضی را برای فرزند خود انتخاب کنید و به کسب نمره بهتر او کمک کنید. همچنین می‌توانید از وب سایت Wyzant به آدرس https://www.wyzant.com/ یک پلتفرم آنلاین آموزش است کمک بگیرید. این پلتفرم دانش‌آموزان را با معلمان خصوصی در سراسر ایالات متحده متصل می‌کند. این وب سایت به ارائه اطلاعاتی در مورد دستمزد معلم خصوصی ابتدایی در ایالات متحده، لیستی از معلمان خصوصی مجرب و نکاتی برای انتخاب معلم مناسب می‌پردازد.حال خانواده‌ها با در نظر گرفتن همه این موارد با چشمانی باز برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی اقدام می‌کنند. 

نظر شما