شناسهٔ خبر: 66719455 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام حضرت آيت‌الله نورمفيدي به مناسبت اختتاميه هشتمين جشنواره ملي تئاتر ايثار

صاحب‌خبر -
پيام حضرت آيت‌الله نورمفيدي به مناسبت اختتاميه هشتمين جشنواره ملي تئاتر ايثار
خبرگزاری آریا - نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در پیامی به اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، با تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران از همه کسانی که دراین مسیر مبارک گام برمی دارند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایثار، متن پیام حضرت آیت الله نورمفیدی به شرح زیر است:
بسمه تعالی
تقارن برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در استان گلستان با ایام مبارک دهه کرامت (میلاد با سعادت فاطمه معصومه «س» و امام رضا «ع» ) فرصت مغتنمی است که هنرمندان محترم تاثیرات معنوی را با زبان هنر به زیبایی به روی صحنه ببرند .
این رخداد فرهنگی و هنری را با هدف نگاه هنرمندانه به فرهنگ ایثار،از خود گذشتگی ،زندگینامه شهدا و ایثارگران در قالب هنر که زیباترین ،منظم ترین نوع ارتباط مردمی محسوب می شود و در عین حال برای مخاطبین بویژه جوانان عزیز بسیار مفید ،جذاب و تاثیرگذار می دانم.
با توجه به سابقه درخشان این استان در فعالیت های هنری از جمله تئاتر انتظار دارم رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با دبیری دائم جشنواره ملی تئاتر ایثار بنام استان گلستان موافقت و مساعدت فرمایند.
اینجانب با تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران از همه کسانی که دراین مسیر مبارک گام برمی دارند از جمله هنرمندان گلستان و استان های شرکت کننده ،مسئولین گرامی استان ،اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر و تشکر می نمایم.
امید که در پناه علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناه و توجهات ارواح مطهر شهدای همیشه جاوید و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی )همواره پیروز و سربلند باشید.
والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
سید کاظم نورمفیدی

نظر شما