شناسهٔ خبر: 66719369 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اخراج شود، مشکلی نیست

واکنش عجیب پیکه به اخراج احتمالی ژاوی

جرارد پیکه در دعوای خوان لاپورتا و ژاوی طرف رئیس بارسلونا را گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه با بازگشت خوان لاپورتا به ریاست بارسا در سال 2021 و سپس انتخاب ژاوی به عنوان مربی جدید، به روزهای پایانی خود در بارسا رسید و بعد از نیم فصل اول فصل گذشته از فوتبال خداحافظی کرد. 

بسیاری از مشکلات او با لاپورتا خبر داده بودند و البته در فصل گذشته نیز او جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست داد تا به نوعی مجبور به بازنشستگی شود.

2002476

این روزها که شرایط در بارسا بحرانی است و ژاوی سه هفته بعد از ابقا در مرز برکناری قرار دارد، جرارد پیکه به نوعی از این اتفاق استقبال کرد.

او که سال‌ها هم‌تیمی ژاوی بود و باهم در بارسا تاریخ‌سازی کردند، گفت: «از نظر بسیاری خوان لاپورتا بهترین رئیس تاریخ بارسلوناست. او به هواداران شور و امید می‌دهد و همه می‌دانیم که در بارسلونا قهرمانی و کسب نتایج خوب چقدر اهمیت دارد. بارسا همچنین باید زیبا بازی کند. در شرایط فعلی فکر نمی‌کنم برکناری ژاوی مشکلی ایجاد کند. بازیکنان بارسا خوب می‌دانند در باشگاهی هستند که در لحظه همه چیز می‌تواند عوض شود. اگر ژاوی اخراج شود، بازیکنان با شرایط جدید خود را وفق خواهند داد و قطعا با اشتیاق زیر نظر مربی جدید کار خواهند کرد.»

نظر شما