شناسهٔ خبر: 66717631 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرشته خسروی:

خودمان را در جام جهانی می‌بینیم/ باید کمبودها را جبران کنیم

عضو تیم‌ملی فوتسال بانوان گفت: خودمان را از حالا در جام جهانی می‌بینیم اما اول باید جام ملت‌های آسیا را با نتایج خوب پشت سر بگذاریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدید تمرینات ملی پوشان فوتسال زیر نظر فروزان سلیمانی از در مرکز ملی فوتبال آغاز شده است. اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان به منظور حضوری پرقدرت در مسابقات فوتسال داخل سالن المپیک که در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، تشکیل میشود.

فرشته خسروی عضو تیم‌ملی فوتسال درباره تمرینات و حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. تمرینات بدنسازی و کار با توپ داشتیم و شرایط اردو راضی کننده است.

وی درباره وضعیت تیم برای شرکت در جام ملت های آسیا افزود: تا جام ملت‌های آسیا یکسال فرصت داریم تا کار کنیم و همانند دوره های قبل قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که در ۲ دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شدیم، شرایط ورزشکاران را برای دوره بعد چگونه ارزیابی می کنید، تصریح کرد: شرایط نسبت به ۲ دوره قبل فرق کرده و سخت‌تر شده است، اما تلاش می‌کنیم کمبودها را جبران کنیم. هر چند به اعتقاد من نیاز به بازی دوستانه داریم تا زمان از دست داده گذشته را جبران کنیم.

خسروی درباره ضعف تیم خاطرنشان کرد: ضعف‌هایی وجود دارد اما با تمرینات پی در پی سعی خواهیم کرد ضعف ها را جبران کنیم. البته هماهنگی ها و اردوها باید بیشتر شود تا با آمادگی خوبی در جام ملت ها حضور پیدا کنیم.

خسروی همچنین درباره اولین دوره جام جهانی که در فیلیپین برگزار می‌شود و این که تصور می کنید شرایط حضور در جام جهانی را داشته باشیم یا خیر؟ گفت: به امید خدا به جام جهانی صعود خواهیم کرد، اما اول باید جام ملت‌های آسیا را با نتایج خوب پشت سر بگذاریم. ما خودمان را جام جهانی می‌بینیم. از ترکیب سال ۹۷ فکر می‌کنم ۴-۵ نفر باقی مانده و تغییرات زیادی داشتیم. البته تیم خوب است و امید زیادی به آن داریم.
انتهای پیام

نظر شما