شناسهٔ خبر: 66716780 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه هنری | لینک خبر

بررسی طنز گل‌آقا در «دگرخند» با حضور گل‌آقایی‌ها

نشست «دگرخند»، با عنوان «گل‌آقا چگونه طنز می‌نوشت؟ چگونه کاریکاتور می‌کشید؟» در حوزه هنری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، صد و هفتاد و سومین نشست تخصصی «دگرخند»، با عنوان «گل‌آقا چگونه طنز می‌نوشت؟ چگونه کاریکاتور می‌کشید؟» روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

در این برنامه که با همکاری دفتر طنز حوزه هنری و معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، رضا رفیع (آخرین سردبیر گل‌آقا)، احمد عربانی (کاریکاتوریست جلدهای گل‌آقا) و رضا ساکی ( از آخرین اعضای تحریریه گل‌آقا) حضور خواهند داشت و درباره چگونگی تولید طنز و کاریکاتور و کارتون و ایده‌پردازی، سوژه‌پردازی در مجله گل‌آقا با مروری بر نگاه کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به طنز و کاریکاتور به گفت‌وگو می‌نشینند.

این گزارش می‌افزاید: «تماشاخانه مهر» حوزه هنری واقع در تهران، خیابان سمیه، نرسیده حافظ میزبان این برنامه دگرخند خواهد بود.

بررسی طنز گل‌آقا در «دگرخند» با حضور گل‌آقایی‌ها

دفتر طنز حوزه هنری که آموزش طنز و کمدی را یکی از اهداف جدی خود می‌داند در کنار «دگرخند» جلسات دیگری مانند «مکتب‌خانه طنز»، شب شعر «در حلقه رندان»، جلسات نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه»، نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های کمدی «نور، صدا، دوربین، خنده» و… را برگزار می‌کند.

 شرکت در این برنامه برای همه علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

نظر شما