شناسهٔ خبر: 66715647 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

دوستداران آیفون بخوانند؛ منتظر این مدل جدید و اقتصادی باشید

بیش از دو سال از عرضه نسل سوم آیفون SE اپل می‌گذرد و شایعات در مورد مدل جدید، یعنی نیل چهارم آن همچنان منتشر می‌شود. با ابن‌حال تا کنون اطلاعات دقیقی از این نسخه اقتصادی آیفون در دسترس نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، بر اساس آخرین شایعات منتشرشده، اپل قصد دارد در بهار ۲۰۲۵ یک مدل آیفون SE جدید را با طراحی مشابه آیفون ۱۴ استاندارد عرضه کند.

اگر این شایعه درست باشد، آیفون SE در نهایت Face ID خواهد داشت، همچنین به جای Touch ID، یک بریدگی دارای حسگر و یک دکمه Home، به همراه یک نمایشگر بزرگ ۶٫۱ اینچی در این گوشی هوشمند دیده خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های محتمل برای آیفون SE بعدی می‌توان به پورت USB-C و دکمه Action اشاره کرد.

طبق این گزارش، همانطور که انتظار می‌رفت، آیفون SE جدید، گزینه‌ای ارزان‌تر در خط تولید آیفون باقی خواهد ماند. قیمت آیفون SE فعلی از ۴۲۹ دلار در ایالات متحده با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع میشود که ویژگی‌های کلیدی از جمله صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی، تراشه A۱۵ Bionic، پشتیبانی از ۵G، دوربین پشتی تکی ۱۲ مگاپیکسلی و پورت لایتنینگ در آن به چشم می‌خورد، بنابراین سری چهارم این آیفون نیز قیمتی اقتصادی برای کاربران خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما