شناسهٔ خبر: 66713576 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| مایلی‌کهن علیه سرمربی استقلال: آقای مجیدی! چطور وقتی از احمدی‌نژاد مجوز می‌گرفتی مملکت خوب بود؟

سرمربی اسبق تیم ملی پیرامون حرف‌های فرهاد مجیدی و بازی استقلال و پرسپولیس در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ موضع گرفت.

صاحب‌خبر -

فرهاد مجیدی سرمربی وقت استقلال پس از این‌که آبی‌پوشان دربی اردیبهشت سال ۱۴۰۰ را واگذار کردند، جدا از بحث‌های فنی حرف‌های دیگری هم زد و به شدت وزیر ارتباطات را مورد انتقاد قرارداد.

در واکنش به آن مسابقه و حرف‌های فرهاد مجیدی، محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی که مجیدی در دوره او برای نخستین‌بار ملی‌پوش شد، روز ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به خبرورزشی گفت: جدال استقلال و پرسپولیس از نظر فنی چنگی به دل نزد اما متاسفانه نه‌تنها در خاتمه بازی شاهد درگیری و ایجاد حواشی بودیم که این اتفاقات همچنان ادامه دارد. نمایش خوبی را شاهد نبودیم و مسابقه کیفیت پایینی داشت و از طرف دیگر فوتبالیست‌های ایرانی نیز دائم از پرداخت نشدن پاداش‌هایشان حرف می‌زنند در حالی که شما وضعیت معیشتی مردم را می‌بینید! تا جایی که من می‌دانم قرارداد برخی فوتبالیست‌ها به ۱۳ یا حتی ۱۴میلیارد تومان رسیده که یعنی حتی از ماهی یک میلیارد نیز فراتر رفته است اما با این وجود آن‌ها همچنان از عدم پرداخت پاداش‌ها ناله می‌کنند و همه این اتفاقات در شرایطی است که مردم با سیلی صورت خودشان را سرخ نگه می‌دارند.

مایلی کهن ادامه داد: آقای وزیر ارتباطات پس از پایان مسابقه خیلی محترمانه یک شوخی کرد یا کری خواند اما من اینجا از آقای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال تعجب می‌کنم. طبیعی است که تحمل شکست در دربی برای سرمربی بسیار سخت است اما این را هم می‌گویم آن‌جا که به شما انواع و اقسام محبت‌ها می‌شود چطور همه چیز خوب است؟ اگر فرهاد کاری در همین مملکت داشته باشد ببینید چطور به او بها داده می‌شود و تحویلش می‌گیرند! چطور آن روزی که رفتید با احمدی‌نژاد فوتبال بازی کردید و در ازایش مجوز گرفتید مملکت خوب بود ولی حالا...

خبرورزشی گردی| مایلی‌کهن علیه سرمربی استقلال: آقای مجیدی! چطور وقتی از احمدی‌نژاد مجوز می‌گرفتی مملکت خوب بود؟

نظر شما