شناسهٔ خبر: 66713438 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مومنی: شادی کردن حق او بود

جواد نکونام عجب آرامشی داشت

محمد مومنی می‌گوید آرامش جواد نکونام به بازیکنان استقلال نیز تزریق شده و تاثیر مثبتی روی عملکرد آنها داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، جلسه پیشکسوتان باشگاه استقلال در حالی برگزار شد که قرار است آنها به زودی بخشی از سهام باشگاه را در اختیار بگیرند. در همین خصوص محمد مومنی بازیکن استقلال اظهار داشت: جلسه پیشکسوتان، مصوبات مختلفی داشت که اهم این مصوبات به چگونگی توزیع سهام بین پیشکسوتان محترم برمی‌گردد.

وی افزود: همچنين درباره چگونگی هشتادمین سالگرد استقلال بحث و بررسی شد و دبیر و سخنگو هم انتخاب شدند که می‌تواند برای باشگاه و خصوصا پیشکسوتان استقلال یک کار جدید باشد. اهداف‌مان کامل زیرنظر باشگاه است که مصوبات را اجرا کنیم تا هم پیشکسوتان محترم و هم شان و شخصیت باشگاه استقلال در راستای اهداف باشگاه کاملا حفظ شود.

او درباره عرضه سهام به پیشکسوتان گفت: در همین زمینه بحث و بررسی شد که ما راه‌حل و پیشنهادی را به باشگاه و در راس آن وزارت ورزش بدهیم که با آن شرایطی که پیشکسوتان باشگاه استقلال دارند، توزیع سهام بتواند کمکی به سبک و روش زندگی‌شان بکند. به نظرم این پیشنهادی است که اگر در اختیار مقام عالی وزارت قرار بگیرد، حتما تاثیر خودش را در زندگی پیشکسوتان عزیز خواهد گذاشت.

2021521

او در خصوص انتصاباتی که در باشگاه استقلال باعث انتقاد هواداران شده است، گفت: انتخاباتی که در باشگاه اتفاق میفتد، به هر جهت باید آن شخصی که در جایگاه مدیریت و سرپرستی قرار می‌گیرد، مورد وثوق هلدینگ باشد که این اتفاق در حال حاضر رخ می‌دهد. ما باید به عملکرد آدم‌ها توجه کنیم، نه به اینکه دیروز چه موقعیتی داشته است. ما باید عملکرد آدم‌ها را ببینیم. اینکه در بعضی موارد اتفاقاتی رخ می‌دهد که مورد وثوق من نیست، نباید موضع بگیرم. باید ببینم باشگاه چطور می‌تواند با این شخص به اهداف خودش برسد. اینکه مدیران استقلال اینطور تصمیم می‌گیرند، نباید خرده بگیریم، چون آنها هم فوتبالی هستند و سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند.

مومنی در مورد شانس قهرمانی استقلال و شرایط این تیم توضیح داد: استقلال این روزها یک آرامش خاصی دارد. شما دیدید که تیم در بازی گذشته چند بازیکن خودش را هم نداشت اما جواد نکونام کنار زمین آرامش خاصی داشت که به من هم سرایت می‌کرد. زمانی که منِ بیننده اینطور آرامش می‌گیرم، حتما این حس به بازیکنان و هواداران هم این حس تزریق می‌شود. علاوه بر این حق یک سرمربی است که شادی گل خودش را بین بچه‌هایش تقسیم کند.

او با اشاره به انتقاداتی که نکونام وارد می‌شود، افزود: جامعه حرفه‌ای ما نباید به جواد نکونام خرده بگیرد که چرا بعد زدن گل شادی می‌کند. این اتفاق به اهداف باشگاه و نیتی که سرمربی دارد، نزدیک است و نباید به جواد نکونام خرده بگیریم. این روزها استقلال در آرامش کامل به سر می‌برد و بازی‌های سختی که مقابل نساجی و گل‌گهر و پیکان پیش رو دارد، می‌تواند نقطه عطفی برای قهرمانی استقلال باشد. حتما بازیکنان استقلال در این نتیجه تمام زحمت خودشان را خواهند کشید که بتوانند هواداران را خوشحال کنند.

2000112

نظر شما