شناسهٔ خبر: 66712769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ما یک خانواده هستیم که یک هدف مشترک داریم

جعفرپور: اعتماد دقیقی اصلی‌ترین عامل رشد من است

سنگربان جوان شمس آذر قزوین از شرایط خاص این تیم در لیگ گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جعفرپور یکی از دروازه‌بان‌های جوان و آینده‌دار فوتبال ایران است که در این فصل از مسابقات به عنوان یک چهره جوان مسئول محافظت از چهارچوب فلزی شمس آذر قزوین شد. جعفرپور با اینکه ۲۳ سال دارد اما توانسته در مسابقات لیگ برتر بسیار با تجربه عمل کند و در ۲۵ بازی ۱۰ بار دروازه خودش را بسته نگه داشته تا آماری قابل توجه در این فصل داشته باشد

او در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزش سه درباره سه دیدار پایانی لیگ بیست و سوم گفت: سه بازی حساس و مهم را در ادامه فصل خواهیم داشتیم و نتایج این بازی‌ها که مقابل صنعت نفت، پرسپولیس و سپاهان به دست خواهد آمد، در قهرمانی، سهمیه و سقوط بسیار موثر است که همین حساسیت به ما هم انگیزه می‌دهد تا بتوانیم متمرکز باشیم تا شایستگی خودمان را بیشتر از قبل در این فصل به نمایش بگذاریم.

1973775

او ادامه داد: من هم مثل تمامی هم تیمی‌ها، تمام تمرکز و ذهنیتم معطوف به سه بازی آینده این فصل است. امیدوار هستیم و از خداوند می‌خواهیم تا بتوانیم با تمام وجود در زمین بازی حاضر شویم و بهترین نتیجه را بگیریم.

این دروازه‌بان جوان درباره تجربه کار با سعید دقیقی یکی از سرمربیان خاص این فصل لیگ برتر گفت: آقای دقیقی با توجه به مدیریت و دانش فنی بالایی که به واسطه مطالعه دارد، باعث رشد و دیده شدن من و سایر بازیکنان تیم شده. من شخصاً در آینده قدردان اعتمادی که او به من کرد خواهم بود و امیدوار هستم بتوانم زحماتش را جبران کنم.

جعفرپور همچنین درباره شرایط بازیکنان این تیم گفت: ما یک تیم یکدل و یک دست داریم. متحد هستیم و واقعیت این است اهداف بزرگی در سر داریم. تمام بازیکنان با هم رفیق و به معنای واقعی کلمه مانند برادر هستند. ما یک خانواده با یک هدف مشترک هستیم.

نظر شما