شناسهٔ خبر: 66711849 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

حاجی دلیگانی در گفتگو با بولتن نیوز:

نتیجه رای استمزاجی بین ذوالنور و متکی پذیرفته نشد/نماینده شاهین شهر کاندیدای نائب رئیسی

نماینده شاهین شهر با بیان اینکه همچنان کاندیدای نائب رئیسی مجلس دوازدهم است، گفت: رای استمزاجی بین ذوالنور و متکی پذیرفته نشد و چهار نفر کاندیدای ریاست مجلس هستند.

صاحب‌خبر -

گروه سیاسی: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به آخرین وضعیت کاندیدای هیئت رئیسه مجلس دوازدهم گفت: قرار بود تا برای باقی ماندن منوچهر متکی و مجتبی ذوالنور در صحنه رقابت، رای استمزاجی از منتخبان مجلس اخذ شود و هر کسی اقبال بیشتری داشت در صحنه بماند و نفر دیگر به نفع اش کنار برود. 

وی افزود: این رای استمزاجی روز سه شنبه گذشته تلفی از تعدادی از منتخبان اخذ شد از جمله اینکه به خود من هم تماس تلفنی گرفته شد و ما نظر خودمان را اعلام کردیم اما نتیجه آن برای طرفین پذیرفته نشد. 

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین هم آقای متکی و هم آقای ذوالنور فعلا در صحنه رقابت برای ریاست مجلس دوازدهم هستند. 

حاجی دلیگانی با بیان اینکه آقای نیکزاد منتخب اردبیل هم به نوعی تصمیم دارد تا کاندیدای ریاست مجلس باشد، افزود: بنابراین با وجود آقای قالیباف، فعلا چهار نفر برای ریاست مجلس کاندیدا هستند.

 وی تصریح کرد: خود من هم در جایگاه نائب رئیسی کاندیدا هستم و امیدوارم با رای منتخبان مجلس دوازدهم برنامه های نظارتی و تقویت مجلس را پیش ببرم.

مجلس دوازدهم از روز دوشنبه هفتم خرداد آغاز بکار میکنید.

نظر شما