شناسهٔ خبر: 66711639 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پاس صعود لیموچی، مثل پرسپولیس (عکس)

مهاجم جوان آلومینیوم یک بازی موثر دیگر برای موفقیت و صعود تیمش در جام حذفی به نمایش گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ارزشمند شاگردان سید مجتبی حسینی مقابل چادرملو اردکان در شرایطی به دست آمد که مهدی لیموچی پس از ورود به زمین توانست شکل هجومی‌تری به بازی آلومینیوم اراک بدهد و نقش مهمی در صعودشان به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی و کسب این برد ایفا کند.

مهدی لیموچی که جزو بهترین‌های آلومینیوم در این فصل بوده و در مرحله گذشته جام حذفی مقابل پرسپولیس هم یک گل تماشایی به ثمر رساند و روی دو گل دیگر موثر بود و پاس گل داد، در دیدار برابر چادرملو اردکان هم همین کار را تکرار کرد و پایه‌گذار صعودشان شد.

2023022

مهاجم جوان آلومینیوم بدون توجه به حواشی به وجود آمده نقل و انتقالاتی، با تمرکز بالا مقابل چادرملو وارد زمین شد و توانست در آخرین لحظات وقت‌های اضافه ارسال زیبای میلاد بدرقه را با ضربه سر به مقابل دروازه بفرستد و پاس او با ضربه سر دیدنی رضا جبیره تبدیل به گل شود.

لیموچی که در فصل جاری لیگ برتر هم توانسته ۵ گل به ثمر رساند، دو پاس گل بدهد و دو پنالتی بگیرد، مقابل چادرملو روند خوب خود را ادامه داد و امیدوار است فصل را با قهرمانی تیمش در جامعه حذفی به پایان ببرد و در دیدار پیش رو مقابل گل‌گهر سیرجان هم نتیجه بگیرند.

2023024

نظر شما