شناسهٔ خبر: 66711492 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد در قیمت و امکانات هتل

مشهد، پایتخت معنوی ایران، هرساله میزبان میلیون‌ها زائر و گردشگر از سراسر جهان است.

صاحب‌خبر -
در این شهر پرفضیلت و زیبا، هتل‌های ۴ ستاره مشهد با ارائه امکانات رفاهی متنوع و خدمات باکیفیت، نقش مهمی در ارتقای سطح تجربه مسافران ایفا می‌کنند. انتخاب هتل مناسب در میان انبوه هتل‌های 4 ستاره مشهد، می‌تواند چالشی جذاب باشد که انتخاب را سخت می‌کند. بنابراین، در این راهنمای جامع،  سفری مجازی در میان بهترین هتل‌های 4 ستاره مشهد خواهید داشت تا بتوانید هتل ایده‌آل خود را انتخاب کنید.

هتل الغدیر مشهد | یوتراوز
 

هتل ۴ ستاره الغدیر مشهد: اقامتی آرام در نزدیکی حرم

هتل چهار ستاره الغدیر، گزینه‌ای ایده‌آل برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی آرام و دلنشین در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (علیه السلام) هستند. این هتل با موقعیت مکانی استثنایی خود در ضلع شرقی حرم مطهر، به شما این امکان را می‌دهد تا در هر لحظه از شبانه‌روز به زیارت بارگاه ثامن الحجج مشرف شوید. هتل الغدیر در سال ۱۳۸۸ افتتاح و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. این بازسازی، با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات و ارائه امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام شده است. مجموعه هتل الغدیر با ۲۸۹ واحد اقامتی و ظرفیت پذیرش ۱۰۰۰ نفر در ۷ طبقه، آماده پذیرایی از زائران و مسافران گرامی است. قیمت اتاق دو تخته دبل به همراه صبحانه رایگان در این هتل، در محدوده ۲,۴۰۳,۰۰۰ تومان به همراه صبحانه رایگان خواهد بود که می‌توانید از طریق وب‌سایت یوتراوز، نسبت به رزرو هتل الغدیر مشهد با مناسب‌ترین قیمت اقدام کنید. تنوع اتاق‌ها در این هتل، پاسخگوی نیازهای مختلف مسافران است. این هتل در مشهد، چهارراه شهدا، روبه روی باغ نادری  قرار دارد.

هتل الماس ۱: نگینی درخشان در میان هتل های مشهد

در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، در خیابان امام رضا (ع) بین امام رضا 4 و 6، هتلی مجلل و مدرن با نام هتل الماس 1 یکی از هتل‌های ۴ ستاره مشهد، توجه مسافران بسیاری را به خود جلب می‌کند. این هتل 4 ستاره، از سال 1392 با گشودن درهای خود به روی زائران، سفری خاطره‌انگیز و دلنشین را برای مهمانان گرامی رقم می‌زند. هتل الماس مشهد با 163 اتاق شامل 1 سوئیت پرزیدنت، 3 سوئیت رویال، 9 سوئیت یک خوابه، 2 سوئیت ماه عسل، 20 اتاق کانکت و 128 اتاق دوتخته و سه تخته، تنوع بسیار زیادی را برای رزرو اتاق دارد. دکوراسیون لوکس و مدرن هتل الماس 1، در کنار امکانات رفاهی کامل و خدمات باکیفیت، اقامتی بی‌نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. هزینه رزرو اتاق دو تخته دبل به همراه صبحانه رایگان در هتل الماس ۱ مشهد، ۳,۲۲۰,۰۰۰ تومان است.

هتل ۴ ستاره الماس مشهد | یوتراوز
 

هتل تارا مشهد؛ در همسایگی حرم مطهر

هتل ۴ ستاره تارا، با قدمتی ۲۵ ساله و تجربه‌ای غنی در صنعت هتلداری، میزبان زائران و مسافران گرامی در شهر مقدس مشهد است. این هتل در خیابان شیرازی، در فاصله‌ای کوتاه تا حرم مطهر رضوی واقع شده و با ارائه خدمات باکیفیت و امکانات رفاهی مطلوب، اقامتی آرام و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. هتل تارا در سال ۱۳۷۴ توسط حاج جعفر عطار، پیشکسوت صنعت هتلداری ایران، افتتاح شد. از آن سال تا کنون، این هتل همواره در تلاش بوده است تا با ارتقای سطح کیفی خدمات و به روز رسانی امکانات خود، بهترین تجربه را برای مهمانان گرامی به ارمغان بیاورد. هتل تارا با ۱۱۱ واحد اقامتی در ۸ طبقه، پاسخگوی نیازهای مختلف زائران و مسافران است. تنوع اتاق‌ها در این هتل، به شما امکان می‌دهد تا با توجه به سلیقه و نیاز خود، واحد اقامتی مناسب را انتخاب کنید. هتل ۴ ستاره تارا مشهد، در خیابان شیرازی، بین شیرازی ۱۷ و ۱۹، جنب باغ نادری واقع شده است و قیمت رزرو اتاق دو تخته دبل استاندارد این هتل به مدت یک‌شب، حدود ۲,۰۰۲,۰۰۰ تومان برآورد شده است.

هتل عماد مشهد: دروازه ای به سوی آرامش در قلب مشهد

در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، جایی در خیابان طبرسی، هتلی مجلل و مدرن با نام هتل عماد خودنمایی می‌کند که یکی از هتل‌های ۴ ستاره مشهد است. این هتل از سال 1389 با گشودن درهای خود به روی زائران، سفری خاطره‌انگیز و دلنشین را برای مهمانان گرامی رقم می‌زند. هتل عماد با معماری چشم‌نواز و دکوراسیون لوکس، در 9 طبقه و با 55 واحد اقامتی، پذیرای زائران و مسافران گرامی است. فاصله کوتاه هتل عماد تا حرم مطهر رضوی (علیه السلام)، یکی از مزیت‌های اصلی این هتل است. تنها با 350 متر پیاده‌روی، می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز به زیارت امام رضا مشرف شوید. هزینه رزرو یک شبه اتاق دو تخته در این هتل با صبحانه رایگان حدود ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان است.

هتل ۴ ستاره مشهد با سابقه‌ای درخشان

در قلب شهر مقدس مشهد، در میان انبوه زائران و مسافران، قصه‌ای از قدمت و شکوه روایت می‌شود. قصه‌ای از هتلی چهار ستاره با نامی آشنا که در خیابان امام رضا، مشرف به بارگاه ملکوتی امام رضا خودنمایی می‌کند. این هتل، با سابقه‌ای درخشان از سال ۱۳۵۳، میزبان زائران و مسافران از سراسر ایران و جهان بوده است. هتل چهار ستاره مشهد، با معماری چشم‌نواز و دکوراسیونی مدرن، فضایی گرم و دلنشین را برای شما فراهم می‌کند. این هتل 10 طبقه، 137 باب اتاق و سوئیت و آپارتمان را در خود جای داده است تا سلیقه همه مسافران را پوشش دهد. علاوه بر امکانات رفاهی ذکر شده، هتل چهار ستاره مشهد دارای موقعیتی عالی برای دسترسی به سایر اماکن دیدنی شهر مشهد نیز می‌باشد. این هتل در خیابان امام رضا، بین امام رضا 1 و 3 واقع شده است و فاصله‌ای کوتاه تا حرم مطهر رضوی دارد. هزینه رزرو اتاق دو تخته برای یک شب ۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان خواهد بود که صبحانه آن رایگان است.

هتل فردوس: میزبانی در جوار بارگاه ملکوتی

یکی از هتل‌های ۴ ستاره مشهور مشهد، هتل "فردوس" است که در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (علیه السلام) قرار دارد. هتل فردوس در سال ۱۳۸۹ گشوده شد تا زائران و مسافران را در آغوش گرم خود پذیرا باشد. این هتل 10 طبقه، 98 باب اتاق و سوئیت را در خود جای داده است تا با ارائه امکانات رفاهی کامل و خدماتی بی‌نظیر، اقامتی خوش و خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند. موقعیت مکانی هتل فردوس یکی از مزایای بی‌نظیر آن است. این هتل در خیابان امام رضا، یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم مطهر واقع شده است. از این رو، شما به راحتی می‌توانید با طی مسافتی کوتاه به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا مشرف شوید. علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر، هتل فردوس دسترسی آسان به چندین مرکز خرید در اطراف حرم نظیر بازار رضا و بازار هفده شهریور را نیز فراهم می‌کند. این امر، گشت و گذار و خرید سوغات را برای شما آسان‌تر خواهد کرد. قیمت اتاق دوتخته در این هتل به همراه صبحانه رایگان، ۳,۲۰۳,۰۰۰ تومان خواهد بود.

جمع‌بندی
اگر به دنبال هتل‌های ۴ ستاره مشهد برای اقامت هستید که در آن آرامش و آسایش را در کنار دسترسی آسان به حرم مطهر تجربه کنید، هتل‌های چهار ستاره‌ای که در این مطلب معرفی کردیم، انتخابی ایده‌آل برای شما خواهند بود. شما می‌توانید هتل موردنظر خود را براساس مسافت تا حرم، صبحانه رایگان، هزینه و زیبایی آن انتخاب کنید. در صورتی‌که قصد رزرو یکی از هتل‌های ۴ ستاره مشهد را دارید، از طریق وب‌سایت یوتراوز می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت، هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

نظر شما