شناسهٔ خبر: 66711172 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

حسین طاهری به چه‌جور کتاب‌هایی علاقه‌ دارد؟

حسین طاهری مداح اهل‌بیت در خلال بازدید از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره کتاب‌های مورد علاقه‌اش گفت.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حسین طاهری مداح اهل‌بیت با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: به کتاب‌های شعر و رمان علاقه‌مند هستم‌. پارسال کتاب شعری از فاضل نظری را معرفی کردم.

امسال کتاب «گریزهای مداحی» اثر علی‌اکبر لطیفیان انتشارات آرام دل متعلق به مؤسسه قدیم الاحسان که تحت نظارت حاج منصور ارضی است را معرفی می‌کنم. این کتاب برای مداحان به ویژه مداحانی جوان و نوجوانی که تازه شروع به کار کرده‌اند بسیار مفید است.

وی افزود: من جزو مداحان نسل جدید هستم. امروز بار رسانه‌ای مداحی بسیار بیشتر است یعنی سطح انتشار و جهانگیری مداحی بسیار بیشتر از گذشته است.

گاهی در بعضی‌ جاها به موسیقی و ضرب‌آهنگ مداحی بیشتر از سطح مضامین و محتوا پرداخته می‌شود اما اگر در کنار شور و حرارت، مضامین و محتوای پرباری قرار دهیم، عالی است. مثلاً ما وصیتنامه شهید آوینی را مداحی کردیم. جوان و نوجوانی که به هیأت من می‌آید هم شور را می‌بیند هم محتوا را یاد می‌گیرد.

این مداح اهل‌بیت بیان کرد: من در خلوت‌هایم بیش از همه، مداحی‌های استادم یعنی پدرم را گوش می‌دهم. از خانوادا‌ه‌ها، پدران و مادران، جوانان و نوجوانان دعوت می‌کنم تا به نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیایند و از این بهار کتاب استفاده کافی و وافی را ببرند.

نظر شما