شناسهٔ خبر: 66710524 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ترکیب الهلال برای ثبت یک رکورد خارق‌العاده

الهلال برای اینکه فصل را بدون شکست به پایان برساند، باید در زمین النصر سربلند خارج شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین دیدار هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان میان تیم‌های الهلال و النصر و در استادیوم الاول پارک برگزار خواهد شد. آبی‌های ریاض پس از کسب قهرمانی، حالا هدف بزرگی را دنبال می‌کنند و آن، به اتمام رساندن فصل بدون شکست است.

یاسین بونو که فصل بسیار خوبی را در دروازه الهلال داشته است، امروز نیز در قفس توری آبی پوشان قرار خواهد گرفت. سنگربان مراکشی به دنبال ثبت یک کلین شیت دیگر است تا رکوردهایش را در لیگ حرفه‌ای افزایش دهد.

کالیدو کولیبالی به دلیل مصدومیت، این دیدار حساس را از دست داده است و ژرژ ژسوس نیز ناچار شده است تا از حسان تمبکتی در کنار علی البلیهی استفاده کند و این دو بازیکن در قلب خط دفاعی جای خواهند گرفت.

یاسر الشهرانی نیز دیگر بازیکنی است که به دلیل مصدومیت کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند و به جای او، محمد البریک در سمت چپ بازی می‌کند. سعود عبدالحمید نیز مدافع راست آبی‌های ریاض در این مسابقه است.

محمد کنو بازیکن بلند قامت عربستانی الهلال به همراه روبن نوس در خط میانی بازی می‌کند. در کنار آنها، سرگئی میلینکوویچ ساویچ حضور دارد تا کمربند خط میانی آبی پوشان محکم‌تر شود.

در غیاب سالم الدوسری، الهلال مجبور به تغییر پست مالکوم شده و این بازیکن در پست وینگر راست بازی می‌کند. مایکل دلگادو نیز وینگر چپ آبی پوشان در این بازی است و الکساندر میتروویچ نیز در خط حمله بازی می‌کند.

2022959

نظر شما