شناسهٔ خبر: 66710458 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

در پی تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه به مردم افغانستان انجام شد؛

پیام تشکر آمیز رئیس شورای علمای شیعه افغانستان به آیت الله اعرافی

حوزه/ رئیس شورای علمای شیعه افغانستان با ارسال پیامی به آیت الله اعرافی از ابراز همدردی وی در جان‌باختن شهروندان افغانستانی در سیل اخیر تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله محمد هاشم صالحی، رئیس شورای علمای شیعه افغانستان با ارسال پیامی به آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور از ابراز همدردی وی در جان باختن شهروندان افغانستانی در سیل اخیر تشکر کرد.

ابراز همدردی آیت الله اعرافی با ملت افغانستان

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

مَن لَم یَشکُرِ المَخْلُوقَ لَم یَشکُرِ الخَالِقَ

در اثر جاری شدن سیل در ولایات، بغلان، بدخشان، غور و هرات، صدها تن از هموطنان ما جان باختند و باعث خسارات شدیدی به منازل مسکونی، اماکن عمومی، مدارس، زمین‌های کشاورزی، باغات و ... گردید که قلب همه مردم مسلمان افغانستان را داغدار نموده است. شورای علمای شیعه افغانستان ضمن عرض تسلیت به بازماندگان قربانیان این حادثه و آرزوی رحمت و غفران الهی برای عزیزان که جان باخته‌اند، مراتب تشکر و قدردانی خود را از اظهار غم شریکی ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران به خصوص از مدیر حوزه‌های علمیه جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله اعرافی که با پیام تسلیت خود قلوب داغدار سیل‌زدگان را آرامش بخشید و اقیانوسی از لطف را به رگ‌های خسته و پژمرده سیل‌زدگان جاری ساخت، اعلام می‌نماید، باشد که در سایه الطاف الهی، شاهد کاهش آلام و رفع هر چه زودتر مشکلات هموطنان سیل‌زده و استقرار شرایط عادی در آن مناطق باشیم.

از خداوند رحمان برای همگان به خصوص مقام معظم رهبری (مد ظله) آرزوی سلامتی و موفقیت را داریم.

والسلام علیکم و رحمة الله.

صالحی مدرس

ریاست شورای علمای شیعه افعانستان

پیام تشکر آمیز رئیس شورای علمای شیعه افغانستان به آیت الله اعرافی

نظر شما