شناسهٔ خبر: 66710274 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ابوعبیده: دشمن وارد جهنم تازه‌ای شده است

سخنگوی عزالدین قسام در سخنانی با بیان اینکه رزمندگان فلسطینی آماده نبرد فرسایشی هستند، گفت: دشمن در مرحله جدید حملات خود جهنم تازه‌ای را تجربه می‌کند.

صاحب‌خبر -

ابوعبیده: دشمن وارد جهنم تازه‌ای شده است
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های مقاومت عزالدین قسام در یک فایل ویدئویی به بیان آخرین شرایط میدانی نبرد در غزه به خصوص در جبالیا و رفح پرداخت.
او گفت: «۳۲ هفته از عملیات ۷ اکتبر می‌گذرد و مردم غزه و مقاومت غزه وارد یک نبرد نابرابر و دفاع اسطوره‌ای در برابر وحشی‌گری دشمن شده‌اند؛ روزها، شب‌ها و هفته‌های طولانی، دشمن و دولت نازی این رژیم، فجیع‌ترین جنایات نسل کشی را علیه مردم ما مرتکب شده‌اند».
ابوعبیده در خصوص جنابات اشغالگران در غزه نیز گفت: «ارتش دشمن به جنایات خود در غزه به مثابه دستاورد‌های نظامی، افتخار می‌کند، ارعاب، جنایت و تخریب سیستماتیک، راهبرد ثابتی است که توسط دشمن در غزه استفاده می‌شود».
او در خصوص دور جدید درگیری‌های در شمال و جنوب غزه گفت: «دشمن اشغالگر در یک سردرگمی متوالی تصمیم گرفت به تهاجم زمینی به رفح، محله الزیتون و جبالیا دست بزند و فکر می‌کرد که این مناطق به اهداف آسانی تبدیل شده‌اند، اما دشمن وارد جهنمی تازه شده و با مقاومت سرسختانه‌تری مواجه است، در ۱۰ روز گذشته در محور‌های مختلف ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات نظامی دشمن را منهدم کردیم».
سخنگوی عزالدین قسام تأکید کرد: «آماده نبرد فرسایشی طولانی هستیم».
ابوعبیده در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تلفات اشغالگران گفت: «دشمن در تمامی مناطق ده‌ها کشته و مجروح به جا گذاشته و به سختی موفق به بیرون کشیدن آنها از مناطق درگیری می‌شود؛ دشمن تنها بخشی از تلفات خود را اعلام می‌کند، اما آنچه مشاهده می‌کنیم بسیار بیشتر است؛ مجاهدان ما در خط مقدم با سلاح‌های مختلفی که در اختیار دارند به شدت در حال مقاومت هستند».
او گفت که رزمندگان فلسطینی با سلاح‌های ضد زره و ضد نفر، بمب‌گذاری ساختمان‌ها، باز کردن تونل‌ها، میادین مین و تک تیرانداز‌ها با دشمن مقابله می‌کنند.
ابوعبیده تأکید کرد که با وجود محاصره غذایی و جنگی که دشمن با گرسنگی دادن به مردم غزه راه انداخته است و با وجود ویرانی و کشتار، مقاومت و مردمی که پشت سر آن هستند، در تمامی مناطق در برابر دشمن ایستاده‌اند.
 او افزود: «گذشت ۲۲۴ روز از جنگ، مبارزه قهرمانانه و همه‌جانبه مقاومت و مردم غزه و توانایی‌ها را تأیید می‌کند».
سخنگوی عزالدین قسام همچنین گفت که تسلیحات آمریکایی که برای نابودی مردم غزه استفاده می‌شود، موجب ویرانی وسیع در غزه شده و این تنها دستاورد «دشمن بحران زده» است.

نظر شما