شناسهٔ خبر: 66707983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه همدان: تعطیلی شنبه اثرات اجتماعی فراوانی دارد

امام جمعه همدان گفت: تعطیلی روز شنبه می‌تواند برآیند و اثرات اجتماعی و فرهنگی فراوانی در نوع سبک زندگی جامعه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه ‌تقوای الهی اقتضا می‌کند تا مسئولان با مردم کریمانه رفتار کنند، اظهار داشت: اینکه مسئولان مردم را آقای خود بدانند توصیه و تأکید اهل بیت(ع) می‌باشد

وی با بیان اینکه امروز نیازمند توسعه فرهنگ کرامت در جامعه هستیم، افزود: ارتباط مسئولان با مردم باید مبتنی بر کرامت انسانی باشد؛ کارمندی که در کار مردم تأخیر بندازد و آن را به فردا موکول کند، این کار حق الناس است و شرعاً باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشد.

شعبانی با بیان اینکه کرامت انسانی در جامعه بشری اقتضا می‌کند به حال مردم غزه توجه شود، تصریح کرد: چرا در خیلی از کشورهای اسلامی عربی، هنوز راهپیمایی و اعتراض نسبت به این ظلم و جنایت در غزه شکل نگرفته است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه این انتظار و مطالبه از رئیس جمهور در همدان وجود دارد تا اختیارات به مسئولین برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم خصوصا در عرصه مسکن داده شود، اضافه کرد: تعطیلی روز شنبه می‌تواند برآیند و اثرات اجتماعی و فرهنگی فراوانی در نوع سبک زندگی جامعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید به نظر کارشناسان امین که منافع همه مردم را مد نظر دارند توجه شود، گفت: در ماجرای فساد چای دبش اولین کسی که در این زمینه ورود کرد و گزارش داد دولت بود و این کار ارزشمند است و انتظار عموم مردم بر  این است که هرجا تخلفی صورت گرفت فارغ از مباحث سیاسی به صورت جد با آن برخورد شود.

انتهای پیام/

نظر شما