شناسهٔ خبر: 66707941 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان:

ایران اسلامی در حمایت از مظلومان در صف اول قرار دارد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور منحصر به فرد در کل دنیا است که وابستگی به هیچ کشوری ندارد و در حمایت از مظلومان در صف اول قرار داد و هدف آن توسعه دین و ترویج فرهنگ دینی است.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام عباس مسعودی اظهار داشت: دشمنان به طور طبیعی این رویکرد را بر نمی‌تابد و نقشه‌های فراوانی را برای کشور در همه زمینه می‌کشند و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی می‌تواند به عنوان یک سد محکم در برابر هجمه‌های دشمن نقش بسیار تأثیرگذار را ایفا کنند.

وی افزود: در بقاع متبرکه همه افراد جامعه از کم حجاب تا بی‌حجاب تردد دارند و با داشتن برنامه‌های اثر گذار می‌توانیم فعالیت‌هایی در بی‌اثر کردن نقشه‌های دشمن داشته باشیم.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان ابراز داشت: می‌طلبد با برنامه‌های دقیق و کارشناسی شده در بقاع متبرکه افراد بد‌حجاب را به سمت باحجابی و اعتقادات سالم را به مردم عرضه کنیم تا در دامن برخی از نااهلان و مغرضان به اسلام و ارزش‌های دینی گرفتار نشوند.
 
مسعودی خاطرنشان کرد: بر این باوریم که درب بقعه که از اول صبح باز می‌شود باید به گونه‌ای باشد که از همه مراکزش استفاده و فعالیت‌های آن به چشم بیاید در همین راستا مرکز افق تشکیل شده است که در سه محور فرهنگی، اجتماعی و قرآنی فعالیت دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با بیان اینکه یکی از طرح‌ها که در جهت تبدیل شدن بقاع به قطب فرهنگی است «نذر وقت» یا «وقف وقت» است که گامی بلند در جهت کمک به افراد کم برخوردار جامعه است به این صورت که پزشک یا حقوقدان یا هر قشری از جامعه وقت خود را برای کمک به افراد قشر ضعیف جامعه بگذارد.

انتهای پیام/
 

نظر شما