شناسهٔ خبر: 66707180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعلام انزجار بیرجندی‌ها از اشغالگران صهیونیستی + فیلم

نمازگزاران جمعه در خراسان جنوبی پس از اقامه نماز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات اشغالگران صهیونیستی راهپیمایی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، قشرهای مختلف مردم بیرجند امروز پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی «جمعه‌های خشم و انزجار» شرکت کردند و این تظاهرات مردمی در مرکز استان از مصلای المهدی (عج) تا میدان نماز بیرجند برگزار شد.

نمازگزاران جمعه در بیرجند مرکز خراسان جنوبی پس از اقامه نماز وحدت‌بخش جمعه، به خیابان آمدند و با فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر امریکا»، نفرت و انزجار خود از جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را اعلام  و از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین حمایت کردند.

نمازگزاران بیرجندی نیز با انجام راهپیمایی از محل مسجد و مصلای المهدی(عج) تا میدان نماز این شهر، مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زده و از مقاومت‌های غزه دفاع کردند، نمازگزاران با در دست داشتن تمثال‌های حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی و نیز دست نوشته‌هایی با مضمون آزادی فلسطین از دست اشغالگران قدس، همبستگی ملت ایران برای حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین را نشان دادند.

این راهپیمایی پس از برگزاری نماز جمعه در چند استان‌ کشور از جمله خراسان‌ جنوبی برگزار شد و راهپیمایان، کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی‌پناه غزه در پی سکوت برخی کشورها و مجامع بین المللی را به شدت محکوم کردند.

در این راهپیمایی که با استقبال گسترده زنان، مردان، جوانان و نوجوانان همراه بود، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی همچون "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، "کودک کش صهیونیست نابودی تو قطعی است"، "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا"، "ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده"، "فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است" در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه به صحنه آمدند.

در شهرستان‌های استان نیز راهپیمایی جمعه‌های خشم از میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد و اقشار مختلف مردم با سر دادن شعار و حمل پلاکاردهایی در محکومیت تجاوزگری و وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین المللی، با ملت فلسطین اعلام همبستگی کردند.

.

انتهای پیام/250

نظر شما