شناسهٔ خبر: 66707142 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات

مدیرعامل بانک صادرات ایران، همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه مصادف با روز «ارتباطات و روابط‌عمومی»، این روز را به همه فعالان و اهل قلم حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه مصادف با روز «ارتباطات و روابط‌عمومی»، این روز را به همه فعالان و اهل قلم حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

«فرهیختگان ارجمند

با سلام

با افتخار و احترام، روز ۲۷ اردیبهشت ماه را به همه فعالان و اهل قلم حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی، تبریک و تهنیت می‌گویم. این روز، فرصتی است برای تجلیل از تلاش‌ها و زحمات شما عزیزان که با دقت، حساسیت و هنر خود، نقش بسیار مهمی در ایجاد روابط سالم و پایدار در جامعه، ارتقا فرهنگ سازمانی مثبت و افزایش شناخت عمومی درباره سازمان‌ها ایفا می‌کنید.

شما که به عنوان نویسندگان، مدیران حوزه ارتباطات و کارشناسان روابط‌عمومی، با قدرت کلمه و دانش عمیق خود، به ترویج ارتباطات سالم و مؤثر در جامعه کمک می‌کنید، شایسته تحسین و قدردانی هستید و نقش بسیار حیاتی در تقویت ارتباطات انسانی دارید. توانمندی‌های ارتباطاتی به انسان‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند که از فرصت‌های هم‌افزایی، به بهترین شکل ممکن بهره‌گیری کنند.

امیدوارم که این روز، فرصتی باشد تا به شکوه و زیبایی کارهای شما نگاه عمیق‌تری کنیم و از تلاش‌های مجاهدانه شما تقدیر و قدردانی نمائیم. باور دارم که با پشتکار و عشق به حرفه خود، می‌توانید بهبود و پیشرفت بیشتری در زمینه ارتباطات و روابط‌عمومی در جامعه امروز ما به دست آورید.

همچنین اگر امروز بانک صادرات ایران به عنوان یکی از خوشنام‌ترین مجموعه‌های بانکی و اقتصادی در افکار عمومی شناخته می‌شود، این جایگاه را مرهون هنر روابط‌عمومی، کارکنان، بازنشستگان و خانواده آنها هستیم که همگی، در راستای اعتلای نام بانک می‌کوشند.»‌

نظر شما