شناسهٔ خبر: 66706887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه آوج:

دولت و مجلس به شکل جهادی به دنبال رفع مشکلات اقتصادی باشند

قزوین- امام جمعه آوج گفت: امروز دولت و مجلس باید مثل فتح خرمشهر عمل کنند و در مسائل اقتصادی جهادی وارد شوند و مشکلات اقتصادی را حل کنند تا دشمنان از حیله خود مأیوس شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج با بیان اینکه حیا در انسان جزئی از ایمان و تقوای اوست، اظهار کرد: باید خیلی مراقب باشیم و همیشه خداوند را حاضر و ناظر بر اعمالمان بدانیم و روزبه‌روز حیایمان را بیشتر کنیم و از سمت‌وسوی سعادت دور نشویم و به‌سوی جهنم و عذاب الهی نزدیک نشویم.

وی با اشاره به میلاد حضرت معصومه (ع) و امام رضا (ع) افزود: طبق روایت هر کس به امام رضا (ع) توسل جوید و پناه ببرد گناهانش بخشیده خواهد شد و مورد لطف الهی قرار خواهد گرفت.

امام جمعه آوج با اشاره به فرارسیدن سالروز سوم خرداد اضافه کرد: سوم خرداد و آزادی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس نقطه عطفی در ۸ سال دفاع مقدس ماست یاد و خاطره شهدای عزیز آن عملیات را گرامی می‌داریم و برایشان علو درجات از خداوند منان مسئلت داریم.

وی تأکید کرد: در این عملیات دست غیب الهی یار و مددکار رزمندگان اسلام بود و این فتح خرمشهر کلید پیروزی کشورمان در عملیات بعدی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: امروز دولت و مجلس نیز باید مثل فتح خرمشهر عمل کنند و در مسائل اقتصادی جهادی وارد شوند و مشکلات اقتصادی را حل نمایند تا دشمنان از این حیله خود نیز مأیوس شوند و مردم نیز باید دولت و مجلس را همراهی نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جوانی جمعیت را مهم دانست و خاطرنشان کرد: در خصوص جوانی جمعیت و افزایش آن لازم است دولت و مردم اقدام مفید و مؤثر انجام دهند تا وعده الهی و مدد آن حضرت شامل حال خانواده‌ها و کشورمان شود.

امام جمعه آوج تأکید کرد: در تربیت فرزندان هم باید مراقب فضای مجازی باشیم و برای موفقیت در تربیت فرزندان اعتقادات غلط گذشته را کنار بگذاریم و مسائل دینی را جایگزین آن نمائیم

نظر شما