شناسهٔ خبر: 66706537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جیمی کرگر:

اتهامات علیه سیتی روی موفقیت‌های آنها سایه انداخته!

جیمی کرگر، اسطوره لیورپول، معتقد است منچستر سیتی هرگز از سایه ۱۱۵ تخلف خود خارج نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی مقابل وستهم در روز یکشنبه چهارمین عنوان قهرمانی متوالی لیگ برتر را به‌دست خواهند آورد، رکوردی که هیچ تیم دیگری در تاریخ این رقابت‌ها موفق به انجام آن نشده است.

با این حال ستاره سابق لیورپول می‌گوید که تحقیقات در حال انجام پیرامون تخلفات مالی منچستر سیتی به این معنی است که آنها هرگز به اندازه ارزش کاری که انجام داده‌اند مورد تقدیر قرار نخواهند گرفت.

او گفت: «منچستر سیتی بهترین تیمی است که لیگ برتر این کشور به خود دیده است، او در صورت قهرمانی در این فصل بزرگ‌ترین مربی دوران مدرن خواهد شد.

2022844

البته لیست منتشرشده از جرایم آنها به قدری بزرگ است که می‌تواند موفقیت‌های باشگاه را به سایه ببرد. تک‌تک موفقیت‌های آنها با ۱۱۵ اتهامی که به آنها وارد شده به چالش کشیده می‌شود.

گواردیولا باید به‌خاطر نبوغش توسط رقبا و همچنین هواداران سیتی مورد تمجید قرار بگیرد. اما چه او و باشگاهش بخواهند و چه نخواهند، سیتی هرگز از این اتهامات در امان نخواهد ماند تا زمانی که به آنها رسیدگی شود.

به نظرم باید روند رسیدگی به این اتهامات طولانی‌تر می‌شد، چرا که اکنون حتی اگر سیتی بی‌گناه باشد و قهرمان لیگ برتر شود، بسیاری با توجه به اتهامات آنها، این قهرمانی را بی‌ارزش می‌دانند. گواردیولا لیاقت این را دارد که جام را در شرایط بهتر و سالم‌تری بالای سر ببرد.

2022845

نظر شما