شناسهٔ خبر: 66706126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل نوسازی مدارس زنجان:

احداث مدرسه در طرح نهضت ملی مسکن از رویکردهای اصلی است

زنجان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان احداث مدرسه در طرح نهضت ملی مسکن را از رویکردها و برنامه‌های جدی این اداره‌کل در استان برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه یکی از رویکردها و برنامه‌های جدی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، احداث مدرسه در طرح نهضت ملی مسکن است، گفت: بنا داریم با این اقدام تجربه گذشته در خصوص چالش تحصیل گروه‌های هدف تکرار نشود.

وی با اشاره به اینکه ساخت مدرسه در طرح نهضت ملی مسکن قرار است با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی استان و استانداری زنجان قبل از واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان انجام شود، خاطرنشان کرد: بی‌تردید با ساخت مدارس در طرح‌های نهضت ملی مسکن، برخی از هزینه‌ها از جمله تردد دانش‌آموزان با مراکز آموزشی کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از در حال احداث بودن بیش از ۱۰۰ پروژه این اداره‌کل در استان خبر داد و افزود: ساخت مدرسه یکی از پروژه‌های مهم در هر جامعه‌ای به شمار می‌رود، از این رو انتظار ما این است که برای تحقق این امر، شاهد همکاری‌های بین‌بخشی و به موقع برای اتمام پروژه‌های مذکور باشیم.

اسلامی همچنین با یادآوری اینکه امسال نیز همانند سال گذشته ۲۰۰ کلاس درس تحویل اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خواهد شد، تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف در این زمینه نیاز است که از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز و نیز مدرسه‌یار به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

نظر شما