شناسهٔ خبر: 66703727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار همدان:

روابط‌عمومی آینه تمام‌نمای سازمان است

همدان-استاندار همدان گفت: روابط‌عمومی آینه تمام‌نمای سازمان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم روز ارتباطات و روابط‌عمومی، گفت: روابط‌عمومی شغل پر مشقت و آینه تمام‌نمای سازمان است. به ویژه در زمانی که در فضای مجازی ادبیات مختلفی وجود دارد و روابط‌عمومی باید موارد را رصد و بررسی کرده و پاسخ مناسب بدهد.

وی افزود: امروز رسالت روابط‌عمومی بسیار خطیر است چراکه باید حوزه‌های تخصصی و عمومی سازمان متبوع خود را با دقت رصد کرده، اقدامات و عملکرد و دستاوردها را تبیین و اطلاع‌رسانی کند.

قاسمی‌فرزاد گفت: فاصله بین روابط‌عمومی و رسانه مرز بسیار ظریفی است، رسانه انعکاس و نقد اخبار را انجام می‌دهد اما روابط‌عمومی باید اقدامات و عملکرد سازمان و دستگاه را منعکس کند.

وی ادامه داد: فضای مجازی مرزهای اخلاق، تخصص و تعهد را درنوردیده است و روابط‌عمومی‌ها باید در این فضا با انعکاس عملکردها و دستاوردها از سازمان خود دفاع کنند.

استاندار همدان افزود: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، جهاد تبیین اختصاصاً وظیفه روابط‌عمومی و عموماً وظیفه تمام مسئولین و متولیان امر است.

وی با اشاره به اینکه انعکاس اخبار و اقدامات باید در قالب عکس، فیلم کوتاه و دیگر شیوه‌های نوین انجام شود، گفت: گستره‌ی خدمات و اقدامات دولت مردمی بسیار وسیع شده است.

قاسمی‌فرزاد گفت: در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" با توجه به تأکیدات رئیس جمهور محترم تسهیل و تسریع امور و تکریم ارباب رجوع سرلوحه اقدامات قرار گرفته است.

وی بیان کرد: رفع بحران آب و طرح نهضت ملی مسکن با اهتمام رئیس‌جمهور محترم و وزرای دولت مردمی و تلاش جهادی فرمانداران در استان همدان به نتیجه رسید.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در دولت مردمی و_ انقلابی ایران قوی بیش از ۲۷۰ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشتند و در سال گذشته نیز بیش از ۴۰۰ هزار تن گندم خریداری شد.

نظر شما