شناسهٔ خبر: 66703726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اعتقاد زیربنای بصیرت سیاسی است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نه برای جابه جایی قدرت‌ها که برای جهت دادن به آن و تحقق کلمه الله پیروز شد، گفت: اعتقاد زیربنای بصیرت سیاسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی شامگاه پنجشنبه در همایش بصیرتی معاونین و رؤسای ادارات عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بیان کرد: حاکمیتی که آرمان دارد، بدون پشتوانه قدرت نمی‌تواند آرمان‌های خودش را محقق کند.

وی با بیان اینکه شرایط امروز دنیا نشان داد وجود سازمان‌های بین‌المللی هیچ نقشی در تحقق عدالت و کنترل جنگ ندارد، افزود: وعده صادق، اراده ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.

شعبانی ادامه داد: حاکمیتی که ایدئولوژی دارد، برای حمایت از آرمان‌های خود، نیازمند افرادی است که معتقد به آن آرمان‌ها باشد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نه برای جابجایی قدرت‌ها که برای جهت دادن به آن و تحقق کلمه الله پیروز شد گفت: اعتقاد زیربنای بصیرت سیاسی است.

شعبانی با بیان اینکه در وزارت دفاع و نیروهای مسلح پیشرفت‌های فراوانی داشتیم که می‌توان از آنها با افتخار یاد کرد، خاطرنشان کرد: امروز باید با استفاده از نقاط قوت به رفع نقاط ضعف بپردازیم.

نظر شما