شناسهٔ خبر: 66703421 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واکنش سرپرست فدراسیون روستایی به برگزاری یک مسابقه حاشیه‌دار

سرپرست فدراسیون روستایی عشایری در واکنش به اتفاقات عجیب رخ داده در یکی از مسابقات گفت با افرادی که از اعتبار فدراسیون سوء استفاده کنند برخورد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در چند روز گذشته مسابقاتی تحت عنوان «نخستین تورنمنت رسمی بک‌گامون کشور» برگزار شد که در آن حاشیه‌های عجیبی رقم خورد و بازی‌هایی که به هیچ وجه با بازی‌های روستایی و عشایری سنخیت نداشت انجام شد.

در مسابقات این رشته از هر بازیکن مبلغ 5 میلیون و 700 هزار تومان برای ورود به جدول اصلی گرفته شد که از این مبلغ 4 میلیون تومان به جایزه اختصاص یافته و یک میلیون و 700 هزار تومان نیز به منظور هزینه‌های برگزاری تورنمنت کسر شد. هزینه پذیرایی همراه برای هر نفر نیز یک میلیون و 500 هزار نفر بود.

نکته مهم استفاده از لوگوی فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی و کمیته بک‌گامون رشته ورزشی در دعوت‌نامه رسمی مسابقات بود، اما هیچ پولی بابت ورودی و سایر هزینه‌ها به حساب فدراسیون واریز نشده است.

علی ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: به هیچ مسابقه و جشنواره‌ای مجوز نداده‌ایم. این مسابقات به صورت آزاد در هتل لاله کرج برگزار شد که غیر قانونی است و مجوز ندارد و برابر مقررات برخورد خواهد شد.

وی افزود: برای دادن مجوز باید با حراست، اماکن و شورای تأمین مکاتبه کنیم و مسابقات با حضور نمایندگان فدراسیون و حراست برگزار شود.

ایلکا تأکید کرد: مجوزی برای برگزاری این مسابقات صادر نکرده‌ایم و اگر احساس کنیم از اعتبار فدراسیون سوء استفاده می‌کنند، قطعاً برخورد و اعلام جرم خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما