شناسهٔ خبر: 66702811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور:

دشمن نهاد خانواده را هدف قرار داده است

مشهد- مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: دشمن در صدد از بین بردن پایه خانواده بوده و در واقع تهاجم فرهنگی، خانواده را هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، زینب اختری در اختتامیه پویش جوانی جمعیت روستایی و عشایری که در بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: خداوند صفت پرورش و ربوبیت را به مادران عطا کرده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور با اشاره به اینکه به واسطه فرزند، برکت و رحمت در زندگی جاری می‌شود، بیان کرد: در کنار سختی‌های مادر شدن، لذت‌های شیرینی وجود دارد و تولید نسل ادامه و نشاط و انرژی زندگی را دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مادری کرامت و مقام بالایی است، اظهار کرد: افراد بسیاری دنبال قرص و دارو برای رفع افسردگی هستند؛ در حالی که صدای بچه درمان غم و افسردگی است و انرژی مثبت در خانه ایجاد می‌کند.

اختری بیان کرد: دشمن در صدد از بین بردن پایه خانواده است. متأسفانه در عصر کنونی ارزش مادری را برای جوانان ما کمرنگ کرده است و تهاجم فرهنگی خانواده را هدف قرار داده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور از برگزار کنندگان و طراحان این ایده که پویش به این مبارکی را رقم زدند تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد نتایج مثبت این مراسم‌ها باشیم.

نظر شما