شناسهٔ خبر: 66701592 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

زنده روح: در سیرجان هم می‌گفتند فوتبالم تمام شده

احمد زنده‌روح در مورد خدمت سربازی‌اش که در لیگ یک سپری شد صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، احمد زنده روح کاپیتان گل گهر پس از بازی مقابل هوادار تهران درباره برد قاطع تیمش گفت: خدا را شکر فکر می‌کنم هرچه بدشانسی در لیگ آورده بودیم و توپ‌های‌مان در گل نمی‌رفت و اتفاقاتی که در لیگ می‌افتاد اینجا جبران شد. هم تیم‌مان برنامه‌ای که داشت را خوب پیاده کرد هم توپ‌ها تبدیل به گل شد و توانستیم یک برد خیلی خوب داشته باشیم و امیدوارم اتفاقات خوب تا آخر فصل ادامه‌دار باشد.

ویدئو: 332979

او درباره ۵گل به ثمر رسیده تیمش گفت: واقعیتش فکرش را نمی‌کردیم ۵ گل بزنیم. فکر می‌کردیم که یک بازی منطقی انجام می‌دهیم و می‌توانیم بازی را ببریم. خدا را شکر همان نیمه اول که به گل رسیدیم شرایط فرق کرد و دم بچه‌ها گرم که ادامه دادند و عقب ننشستیم و طبق برنامه‌ای که کادر فنی داشت جلو رفتیم.

زنده‌روح درباره گل خودش گفت: زحمت بچه‌ها بود و فکر می‌کنم همه زحمت کشیدند که بتوانیم گل بزنیم و من هم خدا را شکر با لطف خدا توانستم آن را به ثمر برسانم‌.

کاپيتان گل‌گهر از مصدومیتش گفت: مچ دستم در بازی با تراکتور ضربه خورد و داریم کژدار و مریض مراعات می‌کنیم و جلو می‌رویم.

او درباره گذراندن دوران اوجش در لیگ یک طبق قانون خدمت سربازی گفت: حتی روزی که بعد از خدمت سربازی آمدم از همین باشگاه شنیدم که احمد زنده‌روح دیگر دوران فوتبالش تمام شده است. به نظرم کم لطفی شد و حداقل باید منتظر می‌ماندند و شرایط من را می‌دیدند. همان باعث انگیزه شد و خدا و بچه‌ها کمک کردند و شرایطم خوب شد.

زنده‌روح درباره قهرمانی جام حذفی گفت: فکر می‌کنم که توانایی‌اش را داریم و حتی بازی‌هایی که در لیگ انجام دادیم نشان می‌دهد این کیفیت و توانایی را داریم‌ فقط باید بیشتر تمرکز کنیم و بیشتر کار کنیم تا صد درصد به این هدف برسیم.

نظر شما