شناسهٔ خبر: 66701528 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

واسعی و بازگشت به دوران اوج:

ستاره سابق تراکتور بلای جانشان شد!

سعید واسعی مقابل تیم سابق خود عملکرد درخشانی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی هافبک تکنیکی مس رفسنجان مقابل تیم سابق خود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با حرکات پا به توپی که انجام داد در خلق موقعیت و عقب نشاندن تراکتور در دقایقی از مسابقه نقش مهمی ایفا کرد.

این بازیکن که 3 فصل پیراهن تراکتور را بر تن کرده بود مقابل تیم سابق خود انگیزه‌های خاصی داشت، او در نیم فصل سال گذشته از تراکتور جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست و در فصل جاری فولاد را به مقصد مس رفسنجان ترک کرد و بعد از سال‌ها با پیراهن این تیم عملکردی مشابه با دوران حضور در پیکان را تکرار کرد.

واسعی در بازی‌های اخیر مس رفسنجان در قامت یک ستاره بوده است و با تکنیک بالای خود به همراه محمدمهدی محبی سمت چپ این تیم را دگرگون کرده است تا اکثر حملات این تیم با همکاری این دو بازیکن سرعتی شکل بگیرد و در نهایت مس‌ رفسنجان از همان سمت هم مقابل تراکتور به گل رسید.

2012845

سعید واسعی که در این مسابقه پرتلاش ظاهر شده بود و انگیزه‌های زیادی داشت در وقت‌های اضافه با سیامک نعمتی درگیری پیدا کرد اما خیلی زود با پادرمیانی داور مسابقه این درگیری به پایان رسید و دو بازیکن همدیگر را در آغوش کشیدند.

واسعی از زمان پیوستن به مس رفسنجان 3 گل با پیراهن این تیم به ثمر رسانده و همین موضوع از لحاظ روحی روانی او را دگرگون کرده است و در بازی امروز یکی از بازیکنان تاثیرگذار مس مقابل تراکتور بود.

نظر شما