شناسهٔ خبر: 66701128 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئيس کتابخانه مجلس از غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامي بازديد کرد

صاحب‌خبر -
رئيس کتابخانه مجلس از غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامي بازديد کرد
خبرگزاری آریا - رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، در هفتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در غرفه کتابخانه مجلس حاضر شده و از بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب بازدید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی آریا به نقل از خانه ملت به نقل از روابط عمومی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان، رئیس کتابخانه مجلس شورای اسلامی، در هفتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه کتابخانه مجلس حاضر شده و از نمایشگاه کتاب بازدید کرد .
از مهم‌ترین غرفه‌های مورد بازدید قاسمیان، سالن یاس بود که توسط مجمع ناشران انقلاب اسلامی برپا شده و تمام تازه‌های نشر در سال اخیر با موضوعات مختلف همچون ادبیات، دین، فلسفه، روانشناسی، کودک و نوجوان، هنر، مطالعات زنان و... در این سالن عرضه شده است .
رئیس کتابخانه مجلس از بخش‌های مختلف این سالن بازدید کردند. بخش نخست این سالن، روانشناسی بود. اهمیت این حوزه از آن رو است که در سال گذشته، تولید کتاب‌های روانشناسی در رده اول بازار نشر کشور قرار گرفته، در این سالن منابع روانشناسی اسلامی و توحیدی نیز علاوه بر سایر آثار روانشناسی، عرضه شده است .
بخش‌های دیگری که رییس کتابخانه مجلس بازدید کردند عبارتند از: بخش کودک و نوجوان، علوم اجتماعی، اقتصاد، حقوق، علوم سیاسی، مدیریت، دین اعم از علوم قرآن، علوم حدیث، اخلاق، کلام، عقاید و سیره و بخش ادبیات همچنین بخش زنان .
خبرگزاری آریا
گفتنی است؛ غرفه کتابخانه مجلس در روز دوشنبه، میزبان پژوهشگران و تعداد قابل توجهی از نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بود. برخی از این نمایندگان عبارتند از : 
حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس؛ مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان؛ فرهاد شهرکی، نماینده دوره دوازدهم مجلس از حوزه انتخابیه زابل؛ محمد رسول شیخی زاده نماینده منتخب دوره دوازدهم مجلس از حوزه انتخابیه قروه و دهگلان؛ بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار در مجلس یازدهم؛ حسین امامی راد نماینده دوره یازدهم از چناران و بینالود؛ محمد حسن آصفری نماینده دوره‌های نهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی، اسفندیار اختیاری نماینده دوره‌های هشتم تا یازدهم مجلس؛ همایون سامه‌یح نجف‌آبادی نماینده کلیمیان در دوره یازدهم مجلس؛ زهره سادات لاجوردی نماینده دوره یازدهم و دوازدهم مجلس از حوزه انتخابیه تهران و مصطفی پور محمدی، دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، مدرس دانشگاه امام صادق و رئیس هیئت امنای مرکز اسناد انقلاب اسلامی .
در این بازدیدها، همکاران حاضر در غرفه، ضمن شرح وضعیت و معرفی مجموعه‌های کتابخانه مجلس، تازه ‌‌های نشر این مرکز را معرفی کرده و از نمایندگان محترم جهت حضور در کتابخانه مجلس و استفاده از منابع بی نظیر آن، دعوت کردند . /
پایان پیام

نظر شما