شناسهٔ خبر: 66700556 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

این فوتبال محکوم به شکست است آقای لالیگایی!

تیم هوادار بعد از شکست در برابر پرسپولیس در لیگ برتر شکست سنگینی را در برابر گل گهر در جام حذفی متحمل شد و از این بازی ها کنار رفت.

صاحب‌خبر -

مسعود شجاعی که در سال های اخیر به عنوان بازیکن قهرمانی در جام حذفی را با تراکتور و نساجی گرفته بود، بعد از حضور در هوادار استراتژی تیمش را ماندن در جمع تیم های لیگ برتری و قهرمانی در جام حذفی ترسیم کرده بود اما هوادار در یک بازی پر انتقاد ۵ – ۰ شکست خورد و از دور این بازی ها کنار رفت.

مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار تلاش کرد، تیمش را به بازی شجاعانه و رو به جلو ترغیب کند. این ایده در برخی از بازی ها جواب داد و امتیازاتی که برای هوادار به ارمغان آورد، موجب شد تا در فاصله سه هفته مانده به پایان  بازی ها شانس بقای این تیم در جدول بازی ها زیاد شود اما مسعود شجاعی امشب در سیرجان متوجه شد این تاکتیک در همه بازی ها جواب نخواهد داد و محکوم به شکست است.

تیم هوادار و تیم مسعود شجاعی نمی تواند در همه بازی ها رو به جلو و تهاجمی بازی کند. چرا که در برخی از بازی ها همانند گل گهر متحمل شکست های سنگینی می شود.

قطعا مسعود شجاعی در بازی امشب به این نتیجه رسید که دربرخی از بازی ها باید محتاط و حتی دفاعی بازی کند. به خصوص که در فوتبال به بازی زیبا امتیاز نمی دهند و ملاک نتیجه ای است  که در اسکوربرد حک می شود.  

بیشتر بخوانید: عکس| عصبانیت بیرانوند از یک خبر غیرمنتظره؛ در جام جهانی ۲۰۳۰ هم غایب نیستم!

نظر شما