شناسهٔ خبر: 66700525 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

هنوز ماجرای ویلموتس یادمان نرفته/آقای تاج! مبادا فساد به این بزرگی لاپوشانی شود

سهیل مهدی و خداداد افشاریان خیلی محترمانه از سمت‌های خودشان برکنار شدند.

صاحب‌خبر -

به گزاش صراط به نقل ازخبرانلاین ، مرتضی رضایی: خداداد افشاریان و سهیل مهدی استعفا دادند یا بهتر است بگوییم برکنار شدند.شاید این نخستین پس لرزه های فساد در فدراسیون فوتبال باشد اما آنچه که مثل خره به جان مافتاده سوال پشت سوال در ذهن است.از این قبیل که چرا می گویند استعفا،چرا می گویند قطع همکاری،چرا لاپوشانی،چرا در خفا کار کردن،چرا بقیه برکنار نشده اند و ...

از همه مهمتر سوال دیگری که پیش می آید این است که اگر سهیل مهدی و خداداد افشاریان در ماجرای فساد دست دارند چرا فدراسیون فوتبال در خبر خودش از برکناری یا اخراج حرف نزده و اصلا بدون اینکه اسمی از آنها بیاورد جانشینان آنها را معرفی کرده است؟! شکی وجود ندارد که این ماجرا ابعاد گسترده تری خواهد داشت و در روزهای آینده زوایای بیشتری از این حفره سیاه مشخص خواهد شد اما انتظار می رود که فدراسیون فوتبال شفاف سازی بیشتری در این خصوص داشته باشد و بدون ترس از چیزی هر آنچه که اتفاق افتاده را برای مردم بازگو کند.

فساد و رقم جابجا شده آنقدر زیاد است که می تواند نیمی از تیم های لیگ برتری را تکان اساسی دهد.رقم از بیت المال آنقدر زیاد است که بدون تعارف آدم دردش می گیرد.

آقای تاج! شما و اطرافیان تان که پرونده عظیم ویلموتس را به گردن نگرفتید و حتی همین استعفای فرمالیته یا قطع همکاری محترمانه را هم نکردید؛حالا که اینجا در راس هستید اگر نفرات نام برده تخلفی کرده اند انتظار مردم و فوتبالی ها پیگیری و رسیدگی تا انتها و اعلام نتیجه است.طوری نشود که اگر کسی تخلفی کرد و این تخلف هم محرز شد،فردا خبرش برسد که دارد در فلان کشور چای یا قهوه اش را می نوشد و به ریش همه ما می خندد.این دیگر کمیته داوران،صحنه ای مشکوک،VAR و به زعم هواداران،تیم حکومتی و مهندسی لیگ نیست که همه چیز به چند تا شعار و کل کل مبتدیانه در فضای مجازی ختم شود.همه ما از هوادار و خبرنگار و مدیر و مسئول و ...پاسخی روشن می خواهیم که چطور در زیر مجموعه شما چنین اتفاقی افتاده است؟

ما منتظریم آقای تاج! این برکناری قطعا قدم اول است و تا رسیدن به نتیجه هر روز خواهیم نوشت و پیگیری خواهیم کرد تا این فساد هم به باد فراموشی سپرده نشود.

نظر شما