شناسهٔ خبر: 66700463 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گلر برزیلی آماده تقابل با آرژانتینی استقلال! (عکس)

لوان پولی تمرینات ویژه‌ای را برای دیدار با استقلال پشت سر گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لوان پولی گلر برزیلی نساجی تمرینات آماده‌سازی خود را برای دیدار حساس مقابل استقلال دنبال می‌کند و با انگیزه‌های زیادی در این مسابقه شرکت خواهد کرد.

او که در هفته‌های اخیر نشان داده گلر قابل اطمینانی است تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می‌گذارد تا مقابل صدرنشین لیگ بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد، لوان پولی در بازی مقابل پرسپولیس اشتباه بزرگی انجام داد اما در روند مسابقه توپ‌های خوبی را از بازیکنان پرسپولیس گرفت.

لوان پولی در تمرین دیروز نساجی با توپ‌های تنیس به تمرین پرداخت و سرعت عمل خود را در این آیتم تمرینی به چالش کشید، البته این تمرین خاص با حداقل امکانات برگزار شد و استفاده از جعبه میوه تصویر عجیبی خلق کرده است!

2022719

تقابل گلر برزیلی نساجی با مهاجم آرژانتینی استقلال یک اتفاق جالب و کمیاب را در فوتبال ایران رقم خواهد زد تا دو بازیکن اهل آمریکای جنوبی در لیگ برتر ایران مقابل هم قرار بگیرند و چهره در چهره هم برای موفقیت تیم خود تلاش بکنند!

لوان پولی تاکنون 6 بازی برای نساجی انجام داده است و در سه مسابقه توانسته دروازه خود را بسته نگه‌ دارد و در این 6 مسابقه 4 گل دریافت کرده است.

نظر شما