شناسهٔ خبر: 66700300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره تیم ملی فاز هرکول گرفت!

تنها لژیونر آسیایی تیم ملی والیبال ایران آمادگی بدنی خوبی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین اسفندیار که عنوان تنها لژیونر آسیایی تیم ملی والیبال ایران را یدک می‌کشد، از آمادگی بدنی خوبی برخوردار است و روبه‌روی عکاس فدراسیون طوری ژست گرفت که گویی هرکول در تیم ملی والیبال ایران ظاهر شده است.

اسفندیار در این فصل در تیم تیانجین چین حضور داشت و در سه تورنمنت این کشور عنوان پنجمی را کسب کرد. شاید این دریافت کننده قدرتی تیم ملی بدش نیاید در دور مقدماتی لیگ ملت‌ها باز هم عنوان پنجمی کسب کند، زیرا پنجمی در دور مقدماتی علاوه بر صعود به دور نهایی به احتمال زیاد المپیک پاریس را برای ایران به ارمغان خواهد آورد.

با توجه به اینکه میلاد عبادی‌پور بازیکن بی‌جانشین در پست دریافت کننده قدرتی است، امیرحسین اسفندیار باید برای قرارگیری در ترکیب اصلی با بازیکنانی همچون پوریا حسین خانزاده، مرتضی شریفی، میثم صالحی و امیرحسین ساداتی رقابت کند.

2022713

اگر به هر دلیلی میلاد عبادی‌پور نتواند در هفته اول لیگ ملت‌ها به میدان برود، امیرحسین اسفندیار بهترین گزینه برای جانشینی او خواهد بود.

باید دید حضور این بازیکن در لیگ چین چه تاثیراتی در بازی و عملکرد او داشته است، آیا او نسبت به قبل پیشرفت کرده است یا خیر.

نظر شما