شناسهٔ خبر: 66700297 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یکی از شانس‌های قهرمانی را حذف کردیم؛

علی‌محمدی: در مورد پنالتی تراکتور بحث دارم

جلال‌الدین علی‌محمدی می‌گوید مس رفسنجان با پیروزی برابر تراکتور به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جلال‌الدین علی‌محمدی، بازیکن مس رفسنجان، پس از بازی امروز تیمش مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران گفت: جلوی هوداران و تیم خوب تراکتور برد خیلی خوبی برای ما بود. ما امروز بازی خوبی از خودمان نشان دادیم و استحقاق برد را داشتیم. تراکتور کمی مالکیت توپ بیشتری از ما داشت ولی موقعیت جدی دیگری غیر از پنالتی به آنها ندادیم و روی پنالتی هم بحث داریم. فکر می‌کنم قبل از آن گوشه زمین روی فرشید باقری خطا شده بود. هر اتفاقی که افتاد فکر می‌کنم روز خوب ما بود و توانستیم بازی را ببریم.

علی‌محمدی درباره وضعیت مالی مس رفسنجان و پرداختی تیم گفت: فکر می‌کنم همه در جریان اتفاقاتی که در سه، چهار سال گذشته برای باشگاه مس رفسنجان افتاد و بحث پول‌ها هستند. نویدکیا تهدید به استعفا نکرد ولی گفت اگر شرایط اینگونه ادامه داشته باشد، قطعا باشگاه و بازیکنانی که می‌خواهند جذب کنند و آنهایی که می‌خواهند بمانند در سال بعد به مشکل می‌خورند. به دلیل مشکلاتی که از قبل داشتیم پرداختی‌های باشگاه منظم نبود و شرایط خوب نبود. امروز با همت شرکت ملی مس و بچه‌های باشگاه مس، پرداختی انجام شد و خدا را شکر که روحیه بچه‌ها هم بالا بود و نتیجه آن را هم دیدند.

او درباره شانس قهرمانی مس در جام حذفی گفت: واقعا اگر بخواهیم خوش‌بینانه نگاه کنیم تراکتور و سپاهان جزء شانس‌های قهرمانی بودند و ما الان با حذف تراکتور خودمان را جزء شانس‌های قهرمانی می‌بینیم. هر ۴ تیمی که به این مرحله رسیدند، شانس خیلی خوبی دارند. آلومینیوم، گل‌گهر و سپاهان تیم‌های خوبی هستند و ما هم همینطور. جام حذفی تک بازی هست و یک بازی را می‌برید به فینال می‌روید، پس همه شانس دارند ولی فکر می‌کنم شانس سپاهان از همه بیشتر است.

نظر شما