شناسهٔ خبر: 66700251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لژیونرها

قایدی و گلزنی مقابل فینالیست لیگ قهرمانان آسیا؛ درخشش بی‌پایان باشو در امارات

ستاره خوش‌تکنیک و ریزنقش فوتبال ایران موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش را در جدال حساس برابر العین به‌ثمر برساند تا به روند درخشان خود ادامه بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مهدی قایدی یکی از ۳ لژیونر ایرانی شاغل در لیگ برتر امارات است؛ ستاره‌ای که بعد از اتمام قرارداد قرضی‌اش با استقلال، به شباب‌الاهلی امارات پیوست و مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا با توجه به درخواست باشگاه اتحاد کلبا برای جذب قایدی، او را به صورت قرضی در اختیار این تیم قرار بدهند تا قایدی شاگرد فرهاد مجیدی در تیم اماراتی شود. جالب آنکه بعد از پایان همکاری مجیدی با اتحاد کلبا، همچنان مهدی قایدی عضوی از این تیم است و روزهای درخشانی را پشت سر می‌گذارد.

اتحاد کلبا امروز در جریان رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر امارات، میهمان العین بود؛ تیمی که در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و جالب آنکه برای حضور در جمع ۳ تیم برتر لیگ برتر امارات تلاش می‌کند و شانسی کسب مقام قهرمانی در این تورنمنت ندارد. کلبایی‌ها برای دور شدن از منطقه خطر و مسجل‌شدن بقای‌شان در سطح اول رقابت‌های باشگاهی امارات به دنبال کسب امتیاز برابر العین بودند و روی درخشش مهدی قایدی در مسابقه امشب حساس ویژه‌ای باز کرده بودند.

روزهای درخشان قایدی ادامه دارد

ستاره ریزنقش و خوش‌تکنیک فوتبال ایران در حالی‌که در ۸ بازی اخیر اتحاد کلبا موفق به‌ثبت ۴ گل و ۴ پاس گل در لیگ برتر امارات شده بود، به دنبال درخشش برابر العین امارات بود تا روند درخشان خود در هفته‌های اخیر را حفظ کند. قایدی خیلی زود با فرار سرعتی خود موفق به گلزنی شد تا در بیست‌وسومین حضورش در ترکیب اتحاد کلبا در فصل جاری لیگ برتر امارات، یازدهمین گل خود را به‌ثمر برساند. جالب آنکه قایدی در فصل جاری، موفق به‌ثبت ۲ گل برابر العین در جام پادشاهی امارات شده بود و امشب توانست بار دیگر در نقش گلزن برابر العین بدرخشد.

حضور در جمع ۵ بازیکن موثر فصل!

فابیو لیما هافبک تهاجمی الوصل امارات با ثبت ۱۵ گل و ۷ پاس گل، موثرترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر امارات است و بعد از او، نام عمر خریبین با ۱۶ گل و ۲ پاس گل و نیکولاس گومز با ۵ گل و ۱۲ پاس گل به چشم می‌آید. بعد از این ۳ بازیکن، مهدی قایدی با ثبت ۱۰ گل و ۵ پاس گل، چهارمین بازیکن موثر این فصل لیگ برتر امارات است و حضور او در بین موثرترین بازیکنان فصل بیش از پیش آمار درخشان قایدی در فصل جاری را نمایان می‌سازد.

حمله باشوی ایرانی به رکورد شخصی‌اش

مهدی قایدی در فصل ۹۹-۱۳۹۸ عضوی از تیم استقلال بود و ۳۰ بار برای این تیم در لیگ برتر، ۵ بار در جام  حذفی و ۶ بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت که در مجموع ۴۱ مسابقه موفق به‌ثبت ۱۵ گل شده بود و بهترین رکورد خود در یک فصل را به‌ثبت رسانده بود. حالا درخشش قایدی برابر العین در حالی رقم خورد که او به رکورد ۱۵ گل زده در ۳۲ مسابقه این فصل در تیم اتحاد کلبا رسید و ستاره ایرانی این فرصت را دارد تا در ۳ بازی پایانی فصل جاری لیگ برتر امارات، رکورد بیشترین شمار گل زده خود در دوران بازی‌اش در یک فصل را بشکند.

نظر شما