شناسهٔ خبر: 66699701 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

سرلشکر سلامی: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ به نام شهید زاهدی رقم خورد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ به نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی و در انتقام خون ایشان و همراهان‌شان رقم خورد.

صاحب‌خبر -

به گزاش صراط به نقل ازفارس از اصفهان، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده سردار مجاهد سرلشکر پاسدار شهید حاج محمدرضا زاهدی گفت: شهید زاهدی اسوه و الگوی یک انسان آسمانی بود و واقعاً از انسان‌های زمینی فراتر بود که نزدیک به خدا سیر می‌کرد و همه زندگی‌اش برای رضای الهی بود که بعد از ۴۵ سال مجاهدت، مستقیماً به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسید. وی افزود: شهید زاهدی به لحاظ معنوی در زیباترین شکل به شهادت رسید؛ یعنی با یک دشمن سرسخت که شدیدترین قوم نسبت به مؤمنان است و با غیظ صهیونیست‌ها به شهادت رسید. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید زاهدی طوری بود که بعد از شهادتش هم جنگید، عنوان کرد: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ به نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی و در انتقام خون او و همراهانش رقم خورد. سلامی ادامه داد: به‌خاطر او ما با تمام شوق و شعفمان این عملیات را انجام دادیم و برای همه ما افتخار شد. وی تصریح کرد: هرگز قرآن و ذکر تسبیح شهید زاهدی ترک نمی‌شد و دائم‌الذکر بود و دائم با قرآن مأنوس بود؛ در واقع شوق شهادت در او فوران می‌کرد و هرگز از هیچ‌چیز نمی‌ترسید و بسیار باروحیه بود. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید زاهدی یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام است، خاطرنشان کرد: زیرا ۴۵ سال در این سنگر زندگی و با خطر دست‌وپنجه نرم کرد و جانباز بود. سلامی تأکید کرد: شهید زاهدی همیشه در سختی و خطر زندگی کرد و نشاط جهاد و عشق شهادت‌طلبی در وجود او جلوه داشت و حس می‌شد، هیچ‌چیزی هم به‌غیراز این نوع شهادت نمی‌توانست پاداش مجاهدت‌های سردار زاهدی را بدهد.

وی در پایان تأکید بر اینکه شهید زاهدی و امثال این شهید والامقام اکنون افتخار جهان اسلام هستند، اظهار کرد: شهید زاهدی شخصیتی داشت که از شهرت گریزان و تواضع فوق‌العاده‌ای در وجود او بود و خدا این‌قدر به این اوج داد که مردم در تشییع پیکرش سنگ تمام گذاشتند و جمعیتی آمد که انتها نداشتند؛ در واقع هیچ عزتی از این بالاتر نیست.

نظر شما