شناسهٔ خبر: 66699686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

۴۰ دانش‌آموز سمنانی به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند

حوزه/ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان از اعزام ۴۰ دانش‌آموز زائر از شهرستان سمنان به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان بیان کرد: هر ساله تعدادی زائر اولی‌ و افرادی که بیش از ۱۰ سال به حرم امام مهربانی‌ها مشرف نشده‌اند برای زیارت بارگاه آن حضرت به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی در ادامه افزود: همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، عاشقان دلداده امام مهربانی‌ها از شهرستان سمنان به مشهد مقدس اعزام شدند و به مدت ۴ شبانه روز در زائر شهر رضوی اسکان و مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان تشریح کرد: این کاروان در قالب یک دستگاه اتوبوس، تعداد ۴۰ نفر از عزیزانی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه منور رضوی پیدا نکردند راهی مشهد مقدس شدند.

وی با اشاره به اینکه زائران در مدت حضورشان در مشهد ضمن عرض ادب به ساحت امام رئوف و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، از برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی بهره‌مند می‌شوند، گفت: زائران یک وعده میهمان غذای مهمانسرای حضرت خواهند شد.

نظر شما