شناسهٔ خبر: 66699296 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

وقوع دوباره سیل در مشهد؛ آخرین وضعیت سیل‌زدگان و مفقودشدگان سیل اعلام شد/ ویدئو و تصاویر وقوع دوباره سیل در مشهد؛ آخرین وضعیت سیل‌زدگان و مفقودشدگان سیل اعلام شد/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، بارش‌های رگباری عصر دیروز «چهارشنبه» در مشهد به مرور وضعیت این شهر را به گونه‌ای کرد که با گرفتار شدن خودرو‌ها در میانه سیل، چند نفر کشته شدند و سیلاب وارد خانه‌های مردم شد . سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارشات، سیل روز گذشته در استان خراسان رضوی

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، بارش‌های رگباری عصر دیروز «چهارشنبه» در مشهد به مرور وضعیت این شهر را به گونه‌ای کرد که با گرفتار شدن خودرو‌ها در میانه سیل، چند نفر کشته شدند و سیلاب وارد خانه‌های مردم شد .

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارشات، سیل روز گذشته در استان خراسان رضوی تاکنون هفت کشته و سه مفقودی داشته‌است.

رضا عباسی نیشابوری، سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: از این تعداد پنج نفر مربوط به مشهد و ۲ نفر نیز از روستا‌های فریمان هستند.

او افزود: تلاش برای امدادرسانی و مشخص شدن وضعیت مفقودان همچنان ادامه دارد.

محسن داوری، فرماندار مشهد گفت: علاوه بر پنج فوتی سیل دیروز در مشهد یک نفر نیز در روستای «سرغایه» مشهد نیز مفقود است. ۱۵۰ خانواده سیل‌زده در مشهد اسکان یافته‌اند و حدود ۳۰۰ نفر نیز به صورت انفرادی در مناطق شهری و روستایی به ویژه در روستای سلطان‌آباد، بخش احمدآباد اسکان داده شده‌اند. سیلاب مشکلات و خساراتی در جاده میامی و در روستای »چنارک« بخش رضویه ایجاد کرده و هم اکنون خدمت‌رسانی به این منطقه ادامه دارد.

بارش‌های رگباری عصر دیروز در مشهد به مرور وضعیت این شهر را به گونه‌ای کرد که با گرفتار شدن خودرو‌ها در میانه سیل، چند نفر کشته شدند و سیلاب وارد خانه‌های مردم شد و سرانجام با کاهش شدت باران، نیرو‌های مردمی و نظامی عملیات لایروبی گل و لای از خانه‌ها را آغاز کردند.

منبع: sharghdaily-930959

نظر شما