شناسهٔ خبر: 66699238 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تغییر کانال ارزش معاملات سهام پس از 10 روز+ نمودار تغییر کانال ارزش معاملات سهام پس از 10 روز+ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 4 درصد افزایش یافت. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 3 هزار و 120 میلیارد تومان کاهش یافت. روز یکشنبه ارزش معاملات خرد 3 هزار و 770 میلیارد تومان شد و روز

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 4 درصد افزایش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 3 هزار و 120 میلیارد تومان کاهش یافت. روز یکشنبه ارزش معاملات خرد 3 هزار و 770 میلیارد تومان شد و روز دوشنبه به 3 هزار و 791 میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 543 میلیارد تومان رسید. در روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام با رشد 15 درصدی به رقم 4 هزار و 65 میلیارد تومان رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 658 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 508 میلیاردی هفته پیشین، رشد 4 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد ثفارس بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای وامید، فولاد، خودرو و فملی در رتبه‌های بعدی بودند. 

نماد ذوب نیز بیشترین حجم معاملات را داشت و نمادهای شستا، حفارس، خودرو و وبملت در رده‌های بعدی قرار داشتند. 

روز یکشنبه نیز دامین، وتوسم، ثامان، ثفارس و توسن بیشترین ارزش معاملات و نمادهای ذوب، وتجارت، شستا، وتوسم و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به نمادهای خودرو، دامین، ومهان، خگستر و فولاد تعلق داشت. در جدول حجم معاملات نمادهای ذوب، ذوب، خودرو، شستا، وبملت و خساپا صدرنشین بودند.  

روز سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات به نماد وامید تعلق داشت و وآذر، فولاد، وتوس و ثفارس در رتبه‌های بعدی بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به ذوب اختصاص داشت و وبملت، شستا، وطوبی و خودرو در پی آن بودند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای دامین، ثامان، ثفارس، دکوثر و فولاد بیشترین ارزش و نمادهای ذوب، وبملت، خاور، شستا و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

 

همچنین بخوانید
  • رکود نسبی در هفته ریزش شاخص بورس+ نمودار
  • رونق 81 درصدی معاملات سهام در بورس+ نمودار
  • بورس در تله رکود+ اینفوگرافیک
  • تداوم رشد معاملات خرد سهام

منبع: eghtesadnews-646975

نظر شما